Ben redik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Jeg er en mann på 27 år som har vært i lag med kjæresten min i 3 år nå. Hun sier aldri i fra om hvordan hun vil ha det når vi har sex, så det har tatt ganske lang tid å finne ut hvilke preferanser hun har når det gjelder sex, og hva hun egentlig tenner på/liker. Hun har hatt et par kjærester før meg, og er to år yngre enn meg. Hun vil ikke si i fra ,selv om jeg har bedt henne om å si i fra om hva hun liker. Jeg mener det vil være naturlig at hun kan si i fra: raskere, mykere, ikke så hardt osv. Jeg pleide å daske henne over ræva når vi hadde sex ,i halvannet år. Ikke nødvendigvis så veldig hardt. Pleide også å småbite henne. Jeg tenner på dette, og er vant til at jenter tenner på dette. Men hun ventet halvannet år før hun kunne si at hun ikke likte det i det hele tatt.. Hun vil ha ting så mykt som mulig , men likevel ikke strykes,pga at hun er så kilen. Jeg ble forbannet for at hun ventet så sinsykt lenge med å si i fra om at hun ikke likte det jeg gjorde. Hadde det vært meg , så hadde jeg bare sagt forsiktig i fra om at hun måtte f.eks suge litt mer forsiktig osv. Eller i det minste signalisert med lyd hva som var godt eller ikke. Det at hun er så kilen gjør at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal kjærtegne henne også. Hun blir lett sur for den minste ting når vi skal ha sex, og da kan det at jeg kiler henne være nok til at hele kosestunden er spolert. Jeg har av og til følt at når jeg har nærmet meg skrittet hennes, så har hun kun brukt det at hun er kilen som en undskyldning slik at jeg skal holde fingrene av fatet. Hun lager ikke lyd når vi har sex, og skal helst ha lyset av. Menn tenner vel mer generelt på visuele bilder , og dette gjelder meg. Jeg vil gjerne av og til se hva jeg gjør, og blir sinsykt kåt av å se kroppen hennes. Hun har en kjempefin kropp, men som de fleste jenter, så er hun ikke helt fornøyd selv. Hun mener rumpen er for bred osv Men jeg er flink til å gi henne komplimenter, og sier ofte til henne at hun har en nydelgi kropp osv. Jeg får aldri lov til å røre puppene hennes. Hun er livredd for puppene, og jeg lurer på om det kan ha sammenheng med noe som har skjedd henne i barndommmen. Jeg kan aldri stryke henne over puppene, men bare legge hendene direkte ned, og så opp igjen dersom hun er veldig kåt. På den andre siden, dersom hun er veldig kåt, og ute etter å få en orgasme, så ønsker hun at jeg skal bruke tungen på brystvortene, forsiktig. Hun oppnår orgasme ved at jeg bare holder en finger inne i henne, og så må hun få lov til å gjøre resten selv. Dvs bruker hoftene og gnur seg til en orgasme. Hun har kjempegod kontroll på musklene i skjeden, så dette går som regel bra. Men jeg lurer på om noen har lekt litt med puppene i hennes barndom, og at dette er årsaken til at hun ligger å tviholder på puppene sine, slik at jeg ikke skal komme borti dem , for ikke snakke om ta på dem når vi har sex. Jeg kan ikke spørre henne om dette emnet, og hver gang (sjeldnere og sjeldnere nå) jeg nevner dette emnet ,så blir hun kjempelei seg og sier hun ikke vil oppgi noen årsak til at jeg ikke kan røre puppene. Hun sier bare at jeg kan ta på de en annen gang. (som aldri kommer) Jeg har respektert dette, og sluttet og mase, men jeg lurer jo på hvorfor det er slik. I begynnelsen av forholdet, så sa hun jo selvsagt ingenting om dette, og jeg kunne røre puppene så mye som jeg ville. Men jeg skjønte jo etter hvert at hun ikke likte det. Hun kan ha så vondt at hun begynner å skrike, istedet for å si i fra om hun ikke liker hva jeg gjør.(f.eks klipe henne i brystvorten) Jeg synes dette er trasig, men har jo lært litt mer nå om hva hun liker og ikke liker. Hun tar aldri på seg selv, og onanerer ikke.Aldri. Jeg lurer på om hun er usikker på sin egen kropp? Dersom hun ikke kjenner sin egen kropp , hvordan kan hun da forvente at jeg skal klare å gjøre det godt for henne? Hun sier at hun er fornøyd med den sexen vi har nå. Men vi har sjeldent sex, og det virker som hun har hengt seg opp i at jeg ønsker mer sex enn hun gjør. Jeg tror også at hun har mistet mye av sitt libido pga p-pillene. Vi bor borte fra hverander pga studier nå, og jeg ønsker så mye som mulig sex når vi først er i lag hos hverandre, men er også villig til å bare ha kos, som ikke impliserer sex. Men jeg synes det er kjempekjipt at vi har så lite sex når vi først er i lag. Jeg skal helst ikke røre musa, men bare pakke penis rett inn Dvs at jeg må treffe perfekt. Jeg kan ikke gni penis mot kjønnsleppene osv. Hun liker ikke at jeg maserer klitoris osv for da kan jeg komme bort i urinrøret, og hun synes det er vondt. Eller hun er vanvittig redd for å få en urinveisinfeksjon-blærekatar. Dette medfører også at vi aldri kan ha sex, med mindre hun har tilgang til en dusj. Hun MÅ dusje bestandig etter at vi har hatt sex. Hun sier hun får blærekatar dersom hun ikke dusjer etter sex. Dermed kan vi ikke ha sex ute i det fri, eller i bilen osv som jeg gjerne skulle ha hatt. Jeg synes sex er veldig viktig for et forhold, og heller litt mot at dersom sexen er bra i et forhold, så kan det gå bra selv om man krangler. Selv om jeg er enig i at vi må være verdens beste venner, og at det rent platoniske også har mye å si. Jeg mener et sunt sexliv er limet i forholdet, og at det ikke kan fungere uten et spenende sexliv. Jeg vil sette pris på noen råd fra deg, vennlig hilsen Ben redik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har ingen råd, men jeg vil bare si at du må ha en engels tålmodighet. All ære til deg for at du holder ut med alt dette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryane Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Høres ut som det kan ligge noe bak ja som hun trenger hjelp til å bearbeide. Ikke godt å si, men prøv å prat med henne, spør om hun har opplevd noe som hun vil snakke om, men vær varsom, hun har sikkert mye innestengte følelser, og det hjelper ikke å mase, men det er jo åpenbart at hun trenger hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buttler Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du skriver at hun ikke onanerer. Men du skriver også: "Hun oppnår orgasme ved at jeg bare holder en finger inne i henne, og så må hun få lov til å gjøre resten selv. Dvs bruker hoftene og gnur seg til en orgasme" Det er jo faktisk en form for onani det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isa1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hm....du er jo iallefall en kjempesnill kjæreste:) men jeg tror du skal roe ned det fysiske litt og konsentrere deg om å få ut det som ligger bak her. altså: du må ikke presse på for å få svar, men du kan jo si til henne at du opplever det som om hun avviser deg- men siden hun alrdi gjør det slutt kan det virke som om det har skjedd noe engang som hun har opplevd som veldig ekkelt. det virker som hun takler ren sex men ikke beføling, og det at hun misliker all berøring både her og der, har dårlig selvbilde og alltid må dusje etterpå gjør at jeg stusser litt på om det ligger litt andre ting bak....ta en lang samtale med henne en gang,kan jo hende det ikke er noen av delene.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg er ingen psykolog, men for meg høres det ut til at hun kan ha vært utsatt for noe, de tankene har du jo tydeligvis hatt selv også. Hun har jo et meget, nesten unormalt tilknappet forhold til sin egen kropp og sex. Men det er vel umulig å få henne til å søke hjelp antar jeg? Det virker jo som om hun nekter å slippe seg løs og nyte noe som i virkeligheten er aldeles vidunderlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis du vil ta en lengre samtale med henne, som du får råd om lenger nede, så forbered henne på samtalen. Det vil jeg anbefale iallefall. Hun vil ikke si noe før hun er klar uansett og ved å si ifra om at du gjerne ønsker å prate en dag, vil gi henne sjansen til å forberede seg/la tanken på samtale modne litt. Håper hun vil åpne seg, og at dere begge får det bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malort Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Uff, dette hørtes veldig kjipt ut. Hun har tydeligvis endel sperrer. Det med urinveisinfeksjon, det holder å tisse, å dusje har ingen virkning. Ellers hadde jeg også blitt turn-off av biting og dasking på rumpa... Jeg hadde ikke orket ha sex med noen som var som henne. Men det skal sies at jeg var litt mer slik i mitt tidligere forhold, av den grunn at jeg ikke tente noe særlig på ham. Det ble da noen lovlige unnskyldninger for å slippe ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1386961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ja dette var ikke snaut.... Nå skal man være forsiktig med å male fanden på veggen, men hun synes å være såpass tilknappet og utilpass at det i mine øyne har passert stadiet for sjenanse/bluferdighet/etc.... "Noen" burde hatt en samtale med henne for å se om det er underliggende årsaker/forklaringer som kanskje det kan løses opp i. Om det er du eller en behandler av noe slag, bør sikkert vurderes nærmere. Men hvis hun selv ikke synes at situasjonen er noe problem og at sexlivet er OK, men forøvrig ikke vil gå i dialog om det, så blir det jo vanskelig.... Jeg synes forøvrig du har vært svært tålmodig, slik du fremtstiller det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1387385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nepa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du burde ha vært mer forsiktig fra begynnelsen av!!! ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1390403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ben redik Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Du burde ha vært mer forsiktig fra begynnelsen av!!! ( Har vært kjempeforsiktig hele tiden. Men dersom man ikke får noen tilbakemelding på noen ting, så er det jo vanskelig å vite..Jeg har jo også spurt om alt var ok osv, uten å få noen negativ respons. Som sagt, så tok det lang tid før hun sa i fra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1390412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 dette hørtes veldig komplisert ut. høres ut som hun har noen problemer som hun selv må jobbe med før dere kan få det sexlivet du ønsker.. det virker ikke som du får henne til å snakke om det, men for å komme videre,dersom verken du eller hun synes det er bra slik dere har det nå, må dere nesten der... jeg har ikke noe å foreslå egentlig, men over tid så kan jo dette bygge seg opp og bli enda verre... kjente meg litt igjen i noe av det du sa, i begynnelsen av forholdet med eksen min, da vi begynnte å ha sex, huskr jeg at han sugde veldig hardt på brystvortene mine, og jeg syntes det var forferdelig...tårte ikke si fra, visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det.. så jeg lot ham holde på, og lå å vred meg i smerte under ham!! fikk sendt ham en sms og forklart senere at jeg ville han skulle gjøre d litt mer forsiktig, men i ettertid snakket han om at han husket den første gangen vi hadde sex, da jeg lå å presset meg mot ham, han syntes det var så "digg.."..han hadde jo selvfølgelig trodd jeg lå å vred meg slik fordi jeg var kåt!! følte meg veldig dum og fikk litt dårlig samvittighet siden han hadde trodd det, men tårte selvfølgelig ikke å si sannheten... men det er jo egentlig bare komisk å tenke tilbake på! men det bedret seg jo etterhvert, og håper det gjør det for dere også...!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1394373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mange har store problemer med å fortelle hva som gjør godt og ikke gjør det i seksuelle sammenhenger. Det kan hende hun aldri tidligere har snakket om sex og derfor synes det er flaut tema å snakke om alt som har med sex å gjøre. Mange har ikke et språk som forteller hva de liker å gjøre. Kanskje kan høytlesning f.eks.fra en erotisk roman være med på å gi henne et erotisk språk og alminneliggjøre temaet litt. Fint at hun har funnet ut hvordan hun kan få orgasme. Det hadde imidlertid vært en fordel at hun fant ut hvordan hun kan kose med seg selv på en litt enklere måte enn å gnu seg til en orgasme, siden det kan begrense hvilke samleiestillinger som passer. Men da må hun tåle litt mer direkte klitorisstimulering. Kanskje hun synes det er godt om du kjæler med henne på oversiden eller på siden av klitoris? og holder deg helt unna nedsiden. Vær varsom og spør hele tiden hva som kjennes godt. Hvordan hun enklere kan få orgasme, er noe hun burde prøve å funne ut av selv, siden de aller fleste synes det er godt å holde på. På bakgrunn av det du skriver lurer jeg på om du kan ha vært for brutal og direkte med henne over lang tid. Det er svært mange kvinner som ikke setter pris på å bli kjælt på brystene, eller de liker ikke slik kjæling før de er svært opphisset. Det samme gjelder det å bli tatt på kjønnsorganer for raskt. Dersom du stuper mellom bena hennes før hun har tenkt en erotisk tanke, er det mange kvinner som blir direkte avtent før de i det hele tatt har kommet i gang. Jeg har faktisk også hørt fra mange menn også at de reagerer negativt på for offensive kjærtegn, for tidlig. Mange kvinner har problemer med at de får blærekatarr i kjølvannet av et samleie. Det skjer særlig om skjeden har vært for tørr fordi hun ikke har vært opphisset før samleiet. Er det tilfellet, må dere bruke lenger tid og flytte fokus fra samleiet til all annen type erotisk nytelse. For de fleste kvinner hjelper det om de tisser straks etter samleiet. Dusj er derimot ikke nødvendig, men mange synes kjønnet lukter og er engstelige for at omgivelsene skal merke det og er derfor svært påpasselig med dusj etter å ha hatt samleie. Prøv å tenke mest mulig nytelse i stedet for fokusere for mye på antall ganger dere har sex. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197349-selvtillit/#findComment-1406983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.