Gå til innhold

Sopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en soppinfeksjon i underlivet i sommer, den ble ikke helt borte etter første canesten kur, så tok en ny av et annet merke.

Det ble tilsynelatende bra, litt sårt enda, særlig etter samleie.

Men jeg har også sett at huden innerst ved kjønnsleppene liksom flasser av? Betyr det at det fortsatt er sopp der, eller må bare huden byttes ut der også av og til?

Skrevet

Er nok sikkert soppen som ikke er helt borte, jeg slet lenge med det etter en penicilinkur en gang, men så fikk jeg et kjerringråd om å skylle med en blanding av eddik og vann, det var utrolig effektivt. Men ikke gjør det hvis du er sår eller har rifter, DET SVIR!!!

Skrevet
  Aryane skrev (På 7.9.2005 den 9.17):

Er nok sikkert soppen som ikke er helt borte, jeg slet lenge med det etter en penicilinkur en gang, men så fikk jeg et kjerringråd om å skylle med en blanding av eddik og vann, det var utrolig effektivt. Men ikke gjør det hvis du er sår eller har rifter, DET SVIR!!!

Man kan også skylle med sitron. Du kan bruke de gule plastflaskene som er formet som en sitron (fåes kjøpt på matbutikk) og sprute dette inn.

Ja, det kan svi, men det virker nesten med én gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...