Gå til innhold

Aldeles utmattet etter svømmabassenget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Pirbadet i går med Lille Frø (5 år) og jeg var totalt utmattet da vi kom hjem! Helt utkjørt!

Greit nok at jeg hadde tatt 7 busser i løpet av dagen for å komme meg til og fra hjem - jobb - sentrum - hjem - sentrum - pirbadet - sentrum og hjem igjen, men...

Det er forresten alltid sånn, jeg er helt pumpa etter et par timer i badet, selv om jeg ikke svømmer! Om jeg bare koser meg i barnebassenget, ligger litt i boblebadet og i velværebassenget - så jeg sliter meg jo ikke ut! Er det varmen og alt vannet mot kroppen som gjør det tro? Søstra mi pleier å sove et par timer etter ei økt i Pirbadet. :o)

Er det flere som har det sånn eller er vi "enestående"?

Gjest jordrotta
Skrevet

Hvis jeg går i svømmehallen regelmessig så tåler jeg mye mer før jeg blir trøtt, enn om jeg bare gjør det mindre enn annen hver uke. Da er jeg også veldig sliten.

Det er klart at lufta er spesiell, så det er en vanesak. (Tenk på de som jobber der, hvis de hadde blitt så trøtte som vi kan bli så hadde ingen villet arbeide på et slikt sted.)

Skrevet

Ja, såååå trøtt etter bading i basseng med ungane. Sikkert varmen, mange lyder og ansvaret med å passe på.

Vi har som vane å lage milk-shake når vi kjem heim att, for vi er så deileg utmatta og tørste.

Eg elsker bading - nær og fin kontakt med barna. Og eg liker å svømme sjøl også.

Skrevet

Tja, jeg pleier å sovne i badekaret - teller det?

Skrevet

Kanskje det har noe med klorvannet å gjøre?

Eller kanskje bare den veldig avslappende følelsen av (varmt) vann?

Skrevet

Kanskje det har noe med klorvannet å gjøre?

Eller kanskje bare den veldig avslappende følelsen av (varmt) vann?

Tror det må være varmen ja. Blir fullstendig utkjørt! :o) Men det er deilig da!

Skrevet

Jeg er også helt utkjørt etter å ha vært et par-tre timer i pirbadet, uten å bade. Det er utrolig tung luft der inne!

Om jeg bader selv er det mye bedre. Er aldri så sliten da, som når jeg bare ser på.

Det er noe med støyen der inne også. På hverdager er det ikke så ille, men i helger er det bra med lyd, ja. Blir jo helt "susat i hodet" ;)

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg anser meg generelt som enestående. ;-)

Men akkurat her tror jeg mange har felles opplevelser, varmen og fuktigheten (og evt. aktiviteten hvis man i tillegg svømmer...), gjør de fleste slitne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg blir alltid veldig søvning etter å ha vært i basseng =)

Skrevet

Jeg tror du går der for sjelden. Jeg er der minst to ganger per uke. To ganger på gruppetrening i helsebadet som er skikkelig varmt, og da er det en halv time til 40 minutt i aktivitet hvert minutt, og litt tid til å slappe av eller svømme. Så bruker jeg ofte å ta en tur alene for å få trent litt mer. Jeg er alltid i velværebassenget eller det varme bassenget dersom det ikke er babysvømming.

Etter sommeropphold med gruppetrening og jeg har vært litt lat og ikke vært i Pirbadet alene, da er jeg helt død slik som du beskriver. Jeg tror det varme vannet og bevegelse samtidig får oss til å svette mer. I vannet merker vi jo ikke det. Jeg bruker å passe på å ta med et eple og en drikkeflaske og da hjelper det litt. Men de første turene i basseng om høsten er god sovemedisin. Men det blir bedre etter noen ganger. :o)

Gjest frityrløva
Skrevet

Jeg er ikke trøtt etter bading i basseng,med helt utsultet.

Etter bading må jeg rett på gatekjøkken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...