Gjest martamor Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ok, så er jeg veldig lite praktisk av meg, det er derfor jeg prøver å spørre dere:) Jeg leier en leilighet der jeg vil henge opp dusjforheng. Det er en åpning på rundt åtti cm mellom to flisbelagte vegger, disse veggene er tykke, så det er god plass. Er det noen måte å få hengt opp et enkelt dusjforheng uten å måtte borre inn i veggen eller noe annet komplisert? Finnes det for eksempel sånne sugekopper å henge det opp med eller noe? Dumt spørsmål, men jeg trenger veldig hjelp! 0 Siter
tuss&troll Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 ) ja det finnes dusjstenger med sugekopper, så du slipper å borre hull i veggen. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Og det finnes dusjstenger som "står i spenn" mellom veggene. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Og det finnes dusjstenger som "står i spenn" mellom veggene. De er fine, kan kjøpes på Jysk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.