Moraki Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Noen som har fått hodepine ved bruk av rosenrot? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det har jeg ikke hørt om eller opplevd. Du kan forresten lese litt om rosenrot her: http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/rhodi_ro/art2.htm særlig under avsnittet "Noen av rosenrotens medisinske virkeområder" - der står det faktisk det motsatte, at rosenrot skal kunne hjelpe på bl.a. hodepine. Men det kan jo kanskje være andre ting som slår ut hos deg? Har du kanskje fått for lite søvn, for lite vann, anspente nakkemuskler etc? 0 Siter
Moraki Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Det har jeg ikke hørt om eller opplevd. Du kan forresten lese litt om rosenrot her: http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/rhodi_ro/art2.htm særlig under avsnittet "Noen av rosenrotens medisinske virkeområder" - der står det faktisk det motsatte, at rosenrot skal kunne hjelpe på bl.a. hodepine. Men det kan jo kanskje være andre ting som slår ut hos deg? Har du kanskje fått for lite søvn, for lite vann, anspente nakkemuskler etc? Det er nok andre grunner til at jeg har hatt vondt i hodet da tenker jeg. Har vært ganske anspent i det siste ja. Men takk for linken? Er du på jobb? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er nok andre grunner til at jeg har hatt vondt i hodet da tenker jeg. Har vært ganske anspent i det siste ja. Men takk for linken? Er du på jobb? Nei, har fri idag. 0 Siter
Moraki Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Nei, har fri idag. Deilig med fri! Jeg sitter med noen "morsomme" papirer her, prøve på å bli ferdig innen dagen. Skal straks ut en liten tur. Vi snakkes siden! Ha en fin dag og kos deg på fridagen! Na prosexeis kai na eisai kala :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har lest om folk som har fått hodepine av det, ja. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hoho, snakk om ironi. Rosenrot skal visstnok hjelpe for manglende sexlyst også gir det (mer) hodepine. Jau jau 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.