Gå til innhold

Rosenrot - hodepine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ikke hørt om eller opplevd.

Du kan forresten lese litt om rosenrot her:

http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/rhodi_ro/art2.htm

særlig under avsnittet "Noen av rosenrotens medisinske virkeområder" - der står det faktisk det motsatte, at rosenrot skal kunne hjelpe på bl.a. hodepine. Men det kan jo kanskje være andre ting som slår ut hos deg? Har du kanskje fått for lite søvn, for lite vann, anspente nakkemuskler etc?

Skrevet

Det har jeg ikke hørt om eller opplevd.

Du kan forresten lese litt om rosenrot her:

http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/rhodi_ro/art2.htm

særlig under avsnittet "Noen av rosenrotens medisinske virkeområder" - der står det faktisk det motsatte, at rosenrot skal kunne hjelpe på bl.a. hodepine. Men det kan jo kanskje være andre ting som slår ut hos deg? Har du kanskje fått for lite søvn, for lite vann, anspente nakkemuskler etc?

Det er nok andre grunner til at jeg har hatt vondt i hodet da tenker jeg. Har vært ganske anspent i det siste ja. Men takk for linken?

Er du på jobb?

Skrevet

Det er nok andre grunner til at jeg har hatt vondt i hodet da tenker jeg. Har vært ganske anspent i det siste ja. Men takk for linken?

Er du på jobb?

Nei, har fri idag.

Skrevet

Nei, har fri idag.

Deilig med fri!

Jeg sitter med noen "morsomme" papirer her, prøve på å bli ferdig innen dagen.

Skal straks ut en liten tur. Vi snakkes siden! Ha en fin dag og kos deg på fridagen! Na prosexeis kai na eisai kala :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har lest om folk som har fått hodepine av det, ja.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hoho, snakk om ironi.

Rosenrot skal visstnok hjelpe for manglende sexlyst også gir det (mer) hodepine. Jau jau

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...