Gjest Shira12 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Etter som jeg har skjønt her på Dol er dette en knall artist. Så nå sitter jeg og hører på, og jammen meg hadde dolerene rett denne gangen også :-) 0 Siter
Gjest Bertinemor Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Favoritten er My Aphrodisiac.. Følelsen av å være nyforelsket.. mmm! Nei siden du nevnte det så må jeg sette den på jeg altså. Ordentlig god-musikk:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Velkommen etter! :-) Bedre sent enn aldri vet du :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Helt ok, og faktisk ganske bra. Men knall? Njeeeeeei....:-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Helt ok, og faktisk ganske bra. Men knall? Njeeeeeei....:-) ".........................................." Knall var kanskje ikke rette ordet, men musikken var bra. Jeg er har vært ganske så "altspiselig" når det gjaldt musikk, men er nå begynt og stille strengere krav. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.