Gjest Evig slanker Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Når du spiser mat med mye fett får du rød diare. Man lærer seg fort å unngå sånn mat, og dermed har heller ikke Xenical virkning. Mener å huske at det koster 800 pr mnd. Reductil som også er på resept til samme pris nedsetter apetitten. Den fungerer bra. Fire kg minus pr måned en periode, før det sier stopp. Men husk: Trapp Reductil sakte ned, hvis ikke får du abstinenser. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Slike tabletter fungerer bra når det gjelder å slanke pengepungen din. Selv om du helt sikkert er lei av å høre det så er det bare en omlegging av livsstil som vil hjelpe. Jeg har sjøl vært VELDIG overvektig (120 kilo) og prøvd Xenical, det går bra en periode men min erfaring er at det er meget kortvarig. Kraftig omlegging av kostholdet slik at du får i deg sunn mat, og nok mat - det hjelper. Sultekurer bremser bare forbrenninga. Du bær også finne en treningsmåte som passer deg. Jogging passer ikke for alle, men svømming, sykling, eller å gå tur kan være nok i første omgang. Men snakk med legen din, skal du ha Xenical så må du jo dit allikevel. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Slike tabletter fungerer bra når det gjelder å slanke pengepungen din. Selv om du helt sikkert er lei av å høre det så er det bare en omlegging av livsstil som vil hjelpe. Jeg har sjøl vært VELDIG overvektig (120 kilo) og prøvd Xenical, det går bra en periode men min erfaring er at det er meget kortvarig. Kraftig omlegging av kostholdet slik at du får i deg sunn mat, og nok mat - det hjelper. Sultekurer bremser bare forbrenninga. Du bær også finne en treningsmåte som passer deg. Jogging passer ikke for alle, men svømming, sykling, eller å gå tur kan være nok i første omgang. Men snakk med legen din, skal du ha Xenical så må du jo dit allikevel. Jeg kjøpte desse i utlandet jeg, tenkte jeg skulle prøve dem... Er ikke så voldsomt overvektig,men har prøvd alle måter,og har så og si gitt opp... 0 Siter
Osiris Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg kjøpte desse i utlandet jeg, tenkte jeg skulle prøve dem... Er ikke så voldsomt overvektig,men har prøvd alle måter,og har så og si gitt opp... Dersom du ikke er voldsomt overvektig så bør du ikke ta xenical. Xenical er reseptpliktig i Norge og legen skriver ikke ut tablettene uten at du har en BMI på 30 eller mer. Xenical er heller ikke uten bivirkninger og skal ikke tas sammen med visse andre medisiner. Sjekk på felleskatalogen.no Jeg syns du bør snakke med legen din først før du spiser tablettene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.