Gå til innhold

Om å ligne på sin mor.....

Anbefalte innlegg

Gjest Bertinemor
Skrevet

Hehe.. det var godt jeg så du hadde lagt det inn, for jeg var bare sekunder fra å legge inn samme link selv..

Det er jo ganske utrolig, er det ikke? Nei guri malla, morsomt er det kanskje ikke.. men man kan vel ikke gjøre annet enn å le..

Skrevet

Hehe.. det var godt jeg så du hadde lagt det inn, for jeg var bare sekunder fra å legge inn samme link selv..

Det er jo ganske utrolig, er det ikke? Nei guri malla, morsomt er det kanskje ikke.. men man kan vel ikke gjøre annet enn å le..

Det er ganske utrolig!!

_Nesten_ i samme kategori som da M. Carey sa at hun gjerne skulle vært like tynn som de sulterammede i Afrika, bare uten alle fluene i fjeset.....

Skrevet

*LOL*

Den dama går Sven O. en høy gang i dumme uttalelser.

Skrevet

Ord blir fattigere enn ofrene.

Husker du daværende visepresident Dan Quale? Forresten, hvem kan glemme den mannen, en hårsbredd eller en murstein-i-hodet fra verdens mektigste taburett:

http://justjoking.com/jokes/jokes/joke341.html

Uff, man må jo neste le!!

Da kong Olav skulle begraves hadde jo Gulf-krigen brutt ut, og USA torde av attentatfrykt ikke sende Bush for å delta i begravelsen, så de sendte Danfort istedet.

Noen ville imidlertid ha det til at det var en unødvendig sikkerhetsforanstaltning, fordi det største sikkerhets-scoopet Bush sr noen gang hadde gjort for seg selv var å la Danfort bli hans visepresident! ;-)

Skrevet

Når man ser hva sønnen presterer er det vel ikke mer å forvente?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Å herrefred... man får rett og slett medlidenhet med så dumme mennesker....

Skrevet

Uff, man må jo neste le!!

Da kong Olav skulle begraves hadde jo Gulf-krigen brutt ut, og USA torde av attentatfrykt ikke sende Bush for å delta i begravelsen, så de sendte Danfort istedet.

Noen ville imidlertid ha det til at det var en unødvendig sikkerhetsforanstaltning, fordi det største sikkerhets-scoopet Bush sr noen gang hadde gjort for seg selv var å la Danfort bli hans visepresident! ;-)

*lol*

Skrevet

Det er ganske utrolig!!

_Nesten_ i samme kategori som da M. Carey sa at hun gjerne skulle vært like tynn som de sulterammede i Afrika, bare uten alle fluene i fjeset.....

Du tuller. Går ikke an!?

Skrevet

Fantastisk! ;-)

At det er mulig? Noen burde absolutt vært beskyttet mot seg selv, og bare holdes unna media.

Var forresten sekunet før jeg le inne denne selv..

Skrevet

Noen ganger blir jeg nesten imponert over hvor dumme enkelte er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...