Gå til innhold

Jeg tror vi klarte det...!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å, da gjettet jeg feil. Jeg trodde det kunne være du som hadde fått klaff nå.

I wish!

Neida, det er ikke meg. Vi må nok ha hjelp, naturmetoden funker ikke her i gården og vi har ikke kommet så langt enda, til at vi kan teste resultater.

Men kjekt at du tenkte på meg da. c",)

I wish!

Neida, det er ikke meg. Vi må nok ha hjelp, naturmetoden funker ikke her i gården og vi har ikke kommet så langt enda, til at vi kan teste resultater.

Men kjekt at du tenkte på meg da. c",)

Ja, jeg har fulgt litt med deg :)

Om du tar en titt på "Gubban" i småbarnsforumet så ser du at annegunn akkurat har fått klaff. Det er jo litt morsomt siden du avslørte henne på "Vil bli gravid" før sommerferien.

Om du tar en titt på "Gubban" i småbarnsforumet så ser du at annegunn akkurat har fått klaff. Det er jo litt morsomt siden du avslørte henne på "Vil bli gravid" før sommerferien.

Nei, så morsomt! Da må jeg løpe inn dit.

Følger du med hvordan det går med meg? Så koselig! Blir helt rørt her jeg sitter, og kan slettes ikke skylde på hormoner.

c",)

Nei, så morsomt! Da må jeg løpe inn dit.

Følger du med hvordan det går med meg? Så koselig! Blir helt rørt her jeg sitter, og kan slettes ikke skylde på hormoner.

c",)

Jeg leste tilfeldigvis ønsket ditt til webmaster om "vil bli gravid" forumet, og etter det har jeg lagt merke til deg, ja!

Jeg kjenner meg litt igjen siden jeg selv var ufrivillig barnløs i noen år...

Jeg la inn et hint på ufrivillg selv dah...

Annonse

Og så er det jo ikke sikkert at det tar altfor lang tid før hun følger etter?

Det kommer helt an på hvordan en definerer altfor lang tid

;-).

Jeg vil tippe at det er _muligheter_ innen et halvt år frem i tid. Jeg presiserer at det er teoretiske muligheter.

Jeg er i grunn klar som et egg jeg, om en overhodet kan si det slik når mine egne egg har det med å ikke ville vise seg. Uttrykket blir liksom ikke det samme da... hehe ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...