Gå til innhold

Hadde fylla skylda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor var de så slemme mot og dro i han mannen i bakgrunnen? ;-)

Skrevet

he-he....men det verste er at det sansynligvis ikke er så langt fra sanningen når det gjelder årsaken til flere av gruveulykkene der....

Skrevet

Har sett den før, men vet du at de snakker om fyll og skyld?

Hehe, nei jeg vet det ikke, men har bare hørt at det skal være slik. Kan jo være at noen bare har funnet på det. Kanskje noen kan russisk her?

Men usannsynlig er det dog ikke.

Skrevet

Hvorfor var de så slemme mot og dro i han mannen i bakgrunnen? ;-)

Hehe, si det...

Skrevet

he-he....men det verste er at det sansynligvis ikke er så langt fra sanningen når det gjelder årsaken til flere av gruveulykkene der....

Du er inne på noe der. Han kommer liksom ramlende inn denne karen:-)

Skrevet

Du er inne på noe der. Han kommer liksom ramlende inn denne karen:-)

Kan se han for meg når han plasserer sprengstoffet på "forsvarlig" måte - eller har ansvaret med å sørge for at taket blir støttet godt nok opp.

For ikke å snakke om ansvaret for måling av brennbare gasser...he-he... Antar at slike målinger ville slått sterkt ut på flere meters avstand rundt denne karen....:-)

Ørkenvandreren
Skrevet

He-he... :-)

Uten at jeg forstod hva de sa, er det ikke umulig at årsaksforholdet er riktig. :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hehe, jeg trodde du skulle messe om den dagen du gifta deg:-) Unnskyld:-|

Skrevet

Hehe, jeg trodde du skulle messe om den dagen du gifta deg:-) Unnskyld:-|

Kan ikke skylde på fylla da. Men det hadde jo vært en grei unnskyldning:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...