mrxx Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det har vært ei russisk gruveulykke og etter sigende lurer reporteren på om fyll kan være årsaken. Noen som benektes på det sterkeste. http://www.m90.org/view_image.php?image_id=5555 0 Siter
favn Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Har sett den før, men vet du at de snakker om fyll og skyld? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hvorfor var de så slemme mot og dro i han mannen i bakgrunnen? ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 he-he....men det verste er at det sansynligvis ikke er så langt fra sanningen når det gjelder årsaken til flere av gruveulykkene der.... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Har sett den før, men vet du at de snakker om fyll og skyld? Hehe, nei jeg vet det ikke, men har bare hørt at det skal være slik. Kan jo være at noen bare har funnet på det. Kanskje noen kan russisk her? Men usannsynlig er det dog ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Hvorfor var de så slemme mot og dro i han mannen i bakgrunnen? ;-) Hehe, si det... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 he-he....men det verste er at det sansynligvis ikke er så langt fra sanningen når det gjelder årsaken til flere av gruveulykkene der.... Du er inne på noe der. Han kommer liksom ramlende inn denne karen:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Du er inne på noe der. Han kommer liksom ramlende inn denne karen:-) Kan se han for meg når han plasserer sprengstoffet på "forsvarlig" måte - eller har ansvaret med å sørge for at taket blir støttet godt nok opp. For ikke å snakke om ansvaret for måling av brennbare gasser...he-he... Antar at slike målinger ville slått sterkt ut på flere meters avstand rundt denne karen....:-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 He-he... :-) Uten at jeg forstod hva de sa, er det ikke umulig at årsaksforholdet er riktig. :-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hehe, jeg trodde du skulle messe om den dagen du gifta deg:-) Unnskyld:-| 0 Siter
mrxx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Hehe, jeg trodde du skulle messe om den dagen du gifta deg:-) Unnskyld:-| Kan ikke skylde på fylla da. Men det hadde jo vært en grei unnskyldning:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.