Gjest gomle Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Datteren min har en rosa kaninpels, et sånt slags skjerf som det var mye av for et års tid siden. Jeg lurer på om jeg kan vaske den, f.eks med milo, eller om den da vil bli helt ødelagt. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg hadde nær spurt om kaniner ellers bader... Hvis ikke, ta den til renseri... ;0) 0 Siter
Gjest Kaninus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Kaninpels - om den er ekte - vaskes best mens dyret er levende... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg hadde nær spurt om kaniner ellers bader... Hvis ikke, ta den til renseri... ;0) Jeg tror man kan bade en levende kanin, alle dyr kan vel bades? Men denne er jo død da.. :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Kaninpels - om den er ekte - vaskes best mens dyret er levende... Den skal være ekte, tror det var snakk om at de flådde dyrene levende for at pelsen skulle bli fin.. Vi fikk den i gave, jeg har aldri likt den. Kanskje jeg skal vaske den, og dersom den blir ødelagt kan jeg kaste den med god samvittighet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.