Gå til innhold

Dagens undring

Anbefalte innlegg

Gjest Itte vet je
Skrevet

Hvorfor er det slik at vi andre får unger, mens de på adopsjonsforumet får prinsesser?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Det stemmer slett ikke. Desverre må jeg skuffe deg.

Jeg har selvfølgelig sjefsroyale barn. Synd for alle de andre med "vanlige prinser og prinsesser".

Mine er prinser og prinsesser over alle prinser og prinsesser!!

*pusser negler*

Skrevet

Jeg har da en prins og en prinsesse jeg også - egenfødte. Men av og til er de to møkkaunger... ;o)

Skrevet

Du har åpenbart aldri lest fødselsannonser i avisene, eller vært innom graviditetsforumet?

Det er mye blått blod rundtomkring, uansett.

La folk få kalle ungene sine hva de vil - innenfor sømmelighetens grenser, da.

Skrevet

Det er da flust med prinser, prinsesser, keisere og keiserinner i fødselsannonsene i avisene også.

Gjest Bertinemor
Skrevet

Jeg vet ikke hva du har tenkt til, men den dag jeg får barn så skal du se at de skal bli noen nydelige prinser og prinsesser de også! Og selvfølgelig de peneste, herligste og snilleste av dem alle..

(Ingen forventninger her altså..)

Skrevet

Jeg har da en prins og en prinsesse jeg også - egenfødte. Men av og til er de to møkkaunger... ;o)

Signerer. ;)

Skrevet

Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?"

Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" :D

Skrevet

Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?"

Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" :D

åååå.... DET var en rå fin komentar av jordmora!!!!!

Skrevet

Det var fint sagt av henne! Tydligvis en jordmor med beina på jorda.

Skrevet

Det bør du vel kanskje spørre de som _ikke_ omtaler sine og andres unger som prins/prinsesse om? ;-)

Jeg vet forøvrig om en hel haug med ikke-adopterte prinser og prinsesse, jeg :-)

Beste hilsen fra

Gjest papirtiger
Skrevet

Dette var da også noe å undre seg over. Lurer på motivasjonen av ditt innlegg..

Selv vil jeg aldri bruke ord som "poden", "knøttet" etc..men folk må da gjerne bruke de. Deres barn, deres kallenavn :)

Skrevet

Synes ikke det er noe spesielt jeg. Har selv en prins og en prinsesse :-)

Prinsen er adoptert, prinsessa har jeg født!

Skrevet

Nå har jeg ikke lest tråden, men jeg fikk en egenfødt prins og prinsesse. Jeg kaller dem ikke det nå lenger, men som nyfødte var det slik de ble omtalt.

Når noen i omgangskretsen min får barn, bruker jeg alltid å gratulere dem med "prinsen" eller "prinsessa".

Hvis du bare har fått unger, er det synd for deg!

Skrevet

Finfin jordmor! ;o)

Skrevet

Jeg har to prinsesser - og de har kommet til meg på forskjellig vis.

Men jeg kaller dem det ikke så de hører det - så ANDRE hører det, derimot... :)

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Jeg har til og med spurt inne på småbarnsforumet.

Jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å få noen prinser eller prinsesser.

Og ikke var jeg prinsesse for en dag da jeg giftet meg heller. Og mannen var ingen prins.

Så kjedelig er jeg.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...