Gjest Itte vet je Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hvorfor er det slik at vi andre får unger, mens de på adopsjonsforumet får prinsesser? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det stemmer slett ikke. Desverre må jeg skuffe deg. Jeg har selvfølgelig sjefsroyale barn. Synd for alle de andre med "vanlige prinser og prinsesser". Mine er prinser og prinsesser over alle prinser og prinsesser!! *pusser negler* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har da en prins og en prinsesse jeg også - egenfødte. Men av og til er de to møkkaunger... ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Du har åpenbart aldri lest fødselsannonser i avisene, eller vært innom graviditetsforumet? Det er mye blått blod rundtomkring, uansett. La folk få kalle ungene sine hva de vil - innenfor sømmelighetens grenser, da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er da flust med prinser, prinsesser, keisere og keiserinner i fødselsannonsene i avisene også. 0 Siter
Gjest Bertinemor Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg vet ikke hva du har tenkt til, men den dag jeg får barn så skal du se at de skal bli noen nydelige prinser og prinsesser de også! Og selvfølgelig de peneste, herligste og snilleste av dem alle.. (Ingen forventninger her altså..) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har da en prins og en prinsesse jeg også - egenfødte. Men av og til er de to møkkaunger... ;o) Signerer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?" Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?" Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" åååå.... DET var en rå fin komentar av jordmora!!!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?" Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" Det var fint sagt av henne! Tydligvis en jordmor med beina på jorda. 0 Siter
Aryane Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har to prinser unnfanget på vanlig måte... 0 Siter
snø Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det bør du vel kanskje spørre de som _ikke_ omtaler sine og andres unger som prins/prinsesse om? ;-) Jeg vet forøvrig om en hel haug med ikke-adopterte prinser og prinsesse, jeg :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Dette var da også noe å undre seg over. Lurer på motivasjonen av ditt innlegg.. Selv vil jeg aldri bruke ord som "poden", "knøttet" etc..men folk må da gjerne bruke de. Deres barn, deres kallenavn 0 Siter
Melissa Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Synes ikke det er noe spesielt jeg. Har selv en prins og en prinsesse :-) Prinsen er adoptert, prinsessa har jeg født! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Nå har jeg ikke lest tråden, men jeg fikk en egenfødt prins og prinsesse. Jeg kaller dem ikke det nå lenger, men som nyfødte var det slik de ble omtalt. Når noen i omgangskretsen min får barn, bruker jeg alltid å gratulere dem med "prinsen" eller "prinsessa". Hvis du bare har fått unger, er det synd for deg! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg lå på pasienthotellet på Ullevål etter å ha fått datra mi noen dager før, da Mette-Marit fødte Ingrid Alexandra. Var da vitne til kongekommentaren over alle da jordmora som var tilstede under fødselen blei stilt det ultradumme spørsmålet "Hvordan var det å ta imot den lille prinsessen?" Hun svarte : "Vi som jobber på fødeavdelinger tar imot små prinsesser og prinser hver dag!" Finfin jordmor! ;o) 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har to prinsesser - og de har kommet til meg på forskjellig vis. Men jeg kaller dem det ikke så de hører det - så ANDRE hører det, derimot... 0 Siter
cecily Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Det har jeg også lurt på. Jeg har til og med spurt inne på småbarnsforumet. Jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å få noen prinser eller prinsesser. Og ikke var jeg prinsesse for en dag da jeg giftet meg heller. Og mannen var ingen prins. Så kjedelig er jeg. c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.