Tottlå Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Nå håper jeg på og få noen gode råd fra dere DOLere!! Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, student.... Har i tilegg en 3.hver helg jobb på en avløastningsheim. I dag fikk jeg tilbud om å få en 3.hver helg stilling på et sykehjem. Jeg vil ikke si opp den andre jobben, så i så tilfelle blir det 2 3.hver helg stillinger. Altså arbeide 2 av 3 helger.... Tenker selfølgelig mest på at jeg kommer til å håve inn mer penger på denne måte. Jeg har jo kjøpt meg ny leilighet og trenger mpengene..... Så tenker jeg i tillegg på at jeg dette skoleåret skal mye ut i praksis, og skal ha arbeidshelger der også.... Har arbeidet 2 av 3 helger tidligere, men da var jeg ikke student..... syntes det var stress da! HVA skal jeg gjøre?????? 0 Siter
damedame Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Finne en bedre betalt jobb, jobbe mindre. Skulle være mulig, også som student. 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Finne en bedre betalt jobb, jobbe mindre. Skulle være mulig, også som student. Ikke innnefor helsevesenet!!!!! 0 Siter
damedame Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ikke innnefor helsevesenet!!!!! Neigurimalla, er du gal? Utenfor helsevesenet! Forsikringsbransjen f.eks hehe 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Neigurimalla, er du gal? Utenfor helsevesenet! Forsikringsbransjen f.eks hehe Forsikkringsbransjen??? Uff....håper du vet at jeg er blond!!! Nei, jeg trives i helsevesenet! ... skal finne meg en advokat..... .... eller overlege..... 0 Siter
Freya Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 I praksisperioden din trenger du jo ikke å jobbe helg, dessuten har du en studiedag pr. uke. 0 Siter
damedame Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Forsikkringsbransjen??? Uff....håper du vet at jeg er blond!!! Nei, jeg trives i helsevesenet! ... skal finne meg en advokat..... .... eller overlege..... Finnes også stillinger i forsikringsbransjen hvor man kan være Florence Nightingale, vet du. Og, fortsatt trives med sin blonde identitet - vil jeg tro. 0 Siter
Gjest jobber i helsen Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg vet om en dame på jobben som har fri hver 3. helg. Ellers jobber hun helgene. Det går nok fint det. 0 Siter
cecily Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Det hadde jeg ALDRI gjort! Du kommer til å slite deg ut. Tenk nå på at du skal ha praksisperioder OG lese til eksamen OG evt jobbe 2 av 3 helger OG ha et sosialt liv OG slappe av OG trene OG.... Penger er bra, men du blir ikke glad for de ekstra pengene den dagen du stryker på eksamen og er sliten. En trenger rett og slett helger til å ta seg inn, slappe av og stå litt fri til å legge planer. Spør om du ikke heller kan være ringevikar på sykehjemmet. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Det hadde jeg ALDRI gjort! Du kommer til å slite deg ut. Tenk nå på at du skal ha praksisperioder OG lese til eksamen OG evt jobbe 2 av 3 helger OG ha et sosialt liv OG slappe av OG trene OG.... Penger er bra, men du blir ikke glad for de ekstra pengene den dagen du stryker på eksamen og er sliten. En trenger rett og slett helger til å ta seg inn, slappe av og stå litt fri til å legge planer. Spør om du ikke heller kan være ringevikar på sykehjemmet. Ja, det er det jeg har bestemt meg for nå!! Heller ta ekstra vakter!! Tenkte foresten jeg skulle melde meg til kommunenen å bli støttekontakt en kveld i uka...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.