Gå til innhold

Nærhet sex og menns behov?

Anbefalte innlegg

Gjest kilimann

Hehe, jeg er kvinne. Og ja, jeg har følt meg presset til å ha sex fordi han jeg har kost meg med har fått en heavy ereksjon som tydelig sier "jeg vil ha deg - nå", selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde lyst.

Nå hører det imidlertid med til historien at nettopp denne ereksjonen tente meg kraftig - til slutt. Men om du ikke kommer til dette punktet før du avviser mannen, så forstår jeg godt at det blir konflikter over tid.

Altså du lar deg presse til sex fordi du tror mannen vil ha sex fordi han fikk stå når dere koste? Javel...

Ikke alltid mannen vil ha sex om han får stå da. Man koser jo ofte uten å ha sex, og mannen kan da ha stå da.

Vil man ikke ha sex så sier man da bare nei. Enkelt og greit, og det er vel neppe så vanskelig.

Klart, som du sier så vil man velofte bli tent selv også, litt vanskelig å unngå da.

Men jeg ser ærlig talt ikke problemene deres her jeg, ekstremt dårlig kommunkikasjon må det i tilfellet være, eller mangel på kunnskap om diverse ting.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• damedame

3

• favn

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Altså du lar deg presse til sex fordi du tror mannen vil ha sex fordi han fikk stå når dere koste? Javel...

Ikke alltid mannen vil ha sex om han får stå da. Man koser jo ofte uten å ha sex, og mannen kan da ha stå da.

Vil man ikke ha sex så sier man da bare nei. Enkelt og greit, og det er vel neppe så vanskelig.

Klart, som du sier så vil man velofte bli tent selv også, litt vanskelig å unngå da.

Men jeg ser ærlig talt ikke problemene deres her jeg, ekstremt dårlig kommunkikasjon må det i tilfellet være, eller mangel på kunnskap om diverse ting.

Du har vel vist at du også har mangel på kunnskap på endel ting i innleggene dine i denne tråden.

I tillegg har du en diskusjonsteknikk du burde se litt nærmere på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...