Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg er langt i fra noen superkokk. Men i dag har jeg slått til å har begynt å bake brød *stolt* I oppskriften (Ingers rugbrød) står det at man skal bruke "fin sammalt rug". Hjemme hadde jeg bare "siktet rugmel", på butikken hadde de kun "grov sammalt rug". Er det stor krise at jeg brukte siktet rugmel i stedet? *blånn på kjøkken* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Neida. Du kan jo blande - halvparten siktet rug og halvparten grov? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Siktet og fint rugmel er det samme ) Lykke til med bakingen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Neida. Du kan jo blande - halvparten siktet rug og halvparten grov? For seint.. Men takk for tipset. =D Jeg kjøpte ikke på butikken shø, brukte bare det jeg hadde hjemme. Jeg får vel vente å se hvordan ting utvikler seg =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Siktet og fint rugmel er det samme ) Lykke til med bakingen. Jippi! Da tenkte jeg rett.. Kanskje jeg er litt flink allikavel? *s* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hahahahaah!!!!!! Går det bra??? Jada...det står å hever seg nå. *springe ut å se om det er noen forandringer* Det var det! Hurra =) 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jada...det står å hever seg nå. *springe ut å se om det er noen forandringer* Det var det! Hurra =) Du æ galen, i halen!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg er flinkere enn jeg trodde!! Nam nam =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.