Tottlå Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg skal dikte sang til 50 årsdag...... Har lyst til å finne en annen melodi enn den typiske Bamsefar i lia og ligneden..... Noen tips?? Har tenkt litt på fragglerock.... men det blir kanskje litt vanskelig å dikte til........ 0 Siter
Gyda Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er f.eks. mange Beatles-melodier som de fleste kan og som er "lette" å skrive ny tekst på. 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Det er f.eks. mange Beatles-melodier som de fleste kan og som er "lette" å skrive ny tekst på. Takk!!! Har også kommet over emil-sangen: du kjære lille snikkerbod!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Husk at må være en kjent melodi som de fleste kan da! Jeg hadde havna laaangt utpå viddene med Fragglerock... 0 Siter
Freya Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Vi har ofte skrevet bursdagssanger til melodien "En solskinnsdag" av Postgirobygget. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg skrev sanger for folk som en liten biinntekt en stund, og en litt artig melodi jeg brukte noen ganger, var "Er du veldig glad og vet det". 0 Siter
Cumbria Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 En som er lett å dikte til, er "Vi tar en rungende, og munter (eller var det lystig) sang"... Ellers så er jo Gøy på landet en klassiker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.