Gå til innhold

Litt mer hjelp å få, eller??? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dikte sang til 50 årsdag......

Har lyst til å finne en annen melodi enn den typiske Bamsefar i lia og ligneden.....

Noen tips??

Har tenkt litt på fragglerock.... men det blir kanskje litt vanskelig å dikte til........

Skrevet

Det er f.eks. mange Beatles-melodier som de fleste kan og som er "lette" å skrive ny tekst på.

Skrevet

Det er f.eks. mange Beatles-melodier som de fleste kan og som er "lette" å skrive ny tekst på.

Takk!!!

Har også kommet over emil-sangen: du kjære lille snikkerbod!!!!

Skrevet

Husk at må være en kjent melodi som de fleste kan da!

Jeg hadde havna laaangt utpå viddene med Fragglerock...

Skrevet

Vi har ofte skrevet bursdagssanger til melodien "En solskinnsdag" av Postgirobygget.

Skrevet

Jeg skrev sanger for folk som en liten biinntekt en stund, og en litt artig melodi jeg brukte noen ganger, var "Er du veldig glad og vet det".

Skrevet

En som er lett å dikte til, er "Vi tar en rungende, og munter (eller var det lystig) sang"...

Ellers så er jo Gøy på landet en klassiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...