Platina Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Skal kjøpe et Game Boy-spill til ei jente på 7 år og aner ikke hvilket jeg skal velge. Noen som har sett noen i praktisk bruk? Hva liker ungene? Hun har Mario vs Donky Kong fra før, så kanskje noe annet enn Mario hadde vært greit... Er Monsterbedriften, Nemo, Madagaskar, Shrek osv noe verdt? Har kjøpt katta i sekken før, så jeg trenger råd! 0 Siter
Aryane Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hva med et gavekort, så kan hun velge selv da? 0 Siter
Platina Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Hva med et gavekort, så kan hun velge selv da? Joda, men gavekort er jo litt kjedelig da. Og dessuten så vet jo ikke hun heller hvordan spillene er. Hun kommer til å velge ut fra det fineste coveret. 0 Siter
Gjest seier til norge i dag! Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Alt det du nevner er for barnslig. Mine to sønner er 5 og sju, og har alle Pokemonspillene, Ringenes herre, super mario og star wars. Jenta på 15 spiller også disse, men Pokemon er det aller mest populære blant alle mine 3. 0 Siter
Platina Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Alt det du nevner er for barnslig. Mine to sønner er 5 og sju, og har alle Pokemonspillene, Ringenes herre, super mario og star wars. Jenta på 15 spiller også disse, men Pokemon er det aller mest populære blant alle mine 3. De er det ja? Det ante meg... Broren har et pokemonspill. Er det så stor forskjell på dem at det er noen vits i å ha flere? Lurer på Zelda, men det er vel bare engelsk tekst på den, og jeg biller meg inn at det er nødvendig å kunne lese teksten der. Hm... Kanskje det bli Super Mario allikevel. 0 Siter
Freya Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 De er det ja? Det ante meg... Broren har et pokemonspill. Er det så stor forskjell på dem at det er noen vits i å ha flere? Lurer på Zelda, men det er vel bare engelsk tekst på den, og jeg biller meg inn at det er nødvendig å kunne lese teksten der. Hm... Kanskje det bli Super Mario allikevel. Jeg er 27, og synes Super Mario 3 er kjempemorsomt! Men så er jo jeg ganske barnslig også, da... 0 Siter
Platina Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Jeg er 27, og synes Super Mario 3 er kjempemorsomt! Men så er jo jeg ganske barnslig også, da... Ja, jeg vurderer seriøst supermario for da kan jeg få litt glede av det og. 0 Siter
Freya Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ja, jeg vurderer seriøst supermario for da kan jeg få litt glede av det og. Hehe... Kjøpte meg Gameboy selv for en stund siden, for å ikke snylte for mye på tantebarna... 0 Siter
Platina Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Hehe... Kjøpte meg Gameboy selv for en stund siden, for å ikke snylte for mye på tantebarna... Flink tante! ) 0 Siter
Freya Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Flink tante! ) Jeg prøver så godt jeg kan. 0 Siter
yeehaw Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Yoshi's Island er spennende med fin grafikk og mange brett å bryne seg på. Super Mario World, den Mario som ble først laget til supernintendo er kjempebra og fengende Ellers er Super Mario 64 spillet til gameboy utrolig bra når det kommer til utfordringer og grafikk. Er en liten mario fan her i gården 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.