Gå til innhold

Hjelp meg i valg av Game Boy-spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe et Game Boy-spill til ei jente på 7 år og aner ikke hvilket jeg skal velge. Noen som har sett noen i praktisk bruk? Hva liker ungene? Hun har Mario vs Donky Kong fra før, så kanskje noe annet enn Mario hadde vært greit... Er Monsterbedriften, Nemo, Madagaskar, Shrek osv noe verdt?

Har kjøpt katta i sekken før, så jeg trenger råd!

Skrevet

Hva med et gavekort, så kan hun velge selv da?

Joda, men gavekort er jo litt kjedelig da. Og dessuten så vet jo ikke hun heller hvordan spillene er. Hun kommer til å velge ut fra det fineste coveret. :)

Gjest seier til norge i dag!
Skrevet

Alt det du nevner er for barnslig. Mine to sønner er 5 og sju, og har alle Pokemonspillene, Ringenes herre, super mario og star wars. Jenta på 15 spiller også disse, men Pokemon er det aller mest populære blant alle mine 3.

Skrevet

Alt det du nevner er for barnslig. Mine to sønner er 5 og sju, og har alle Pokemonspillene, Ringenes herre, super mario og star wars. Jenta på 15 spiller også disse, men Pokemon er det aller mest populære blant alle mine 3.

De er det ja? Det ante meg... Broren har et pokemonspill. Er det så stor forskjell på dem at det er noen vits i å ha flere?

Lurer på Zelda, men det er vel bare engelsk tekst på den, og jeg biller meg inn at det er nødvendig å kunne lese teksten der.

Hm... Kanskje det bli Super Mario allikevel.

Skrevet

De er det ja? Det ante meg... Broren har et pokemonspill. Er det så stor forskjell på dem at det er noen vits i å ha flere?

Lurer på Zelda, men det er vel bare engelsk tekst på den, og jeg biller meg inn at det er nødvendig å kunne lese teksten der.

Hm... Kanskje det bli Super Mario allikevel.

Jeg er 27, og synes Super Mario 3 er kjempemorsomt! Men så er jo jeg ganske barnslig også, da... :)

Skrevet

Jeg er 27, og synes Super Mario 3 er kjempemorsomt! Men så er jo jeg ganske barnslig også, da... :)

Ja, jeg vurderer seriøst supermario for da kan jeg få litt glede av det og. :D

Skrevet

Ja, jeg vurderer seriøst supermario for da kan jeg få litt glede av det og. :D

Hehe... Kjøpte meg Gameboy selv for en stund siden, for å ikke snylte for mye på tantebarna... ;)

Skrevet

Hehe... Kjøpte meg Gameboy selv for en stund siden, for å ikke snylte for mye på tantebarna... ;)

Flink tante! :o)

Skrevet

Yoshi's Island er spennende med fin grafikk og mange brett å bryne seg på.

Super Mario World, den Mario som ble først laget til supernintendo er kjempebra og fengende

Ellers er Super Mario 64 spillet til gameboy utrolig bra når det kommer til utfordringer og grafikk.

Er en liten mario fan her i gården ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...