Gå til innhold

Tegn på forelskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva tegnene på forelskelse er. Både for jenter og gutter. Begynner man å ta mer på hverandre og slikt? Eller er det mer? Jenta jeg har lyst på viser mange slike tegn men jeg er litt usikker. Før sommerferien hadde vi noe på gang men så skjedde det så mye dritt mellom oss at vi gled fra hverandre. Men etter å ha begynt på skolen igjen begynner ting å skje. Vi er sammen nesten hele tiden, lager mat sammen og det der. Jeg har bemerket at hver gang jeg ser henne i øynene så utvider pupillene seg men det er vel et vagt tegn? Etter å ha vært gjennom en del dritt måtte vi begynne på vennskapsnivå igjen men vi oppfører oss som vi snart er sammen. Koser og klemmer på hverandre ofte og holder rundt hverandre. Begge har også befølt hverandre der nede med klærne på. Vi har hatt sex før ferien men ikke nå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette tror jeg er tegn på en forelskelse.. Iallfal nyforelsket ;) :

* Man er forelsket når man hopper i taket fordi man får mld, kanskje det er fra x? Og det er skikkelig nedtur hvis det er noen andre som har sendt mld.

* Man er forelsket når man strålet og smiler hele tiden.

* Man er forelsket fordi det kiler i magen når man tenker på x.

* Man mister matlysten.

* Man er forelsket når man ikke klarer å konsentrere seg on moe fordi tankene bare er hos x.

* Man er forelsket når man er ekstremt sjalu fordi noen av det motsatte kjønn prater med x.

* Man er forelsket når man kysser med x og verden stopper opp og magen og hodet snurrer.

Åhh..det er herlig å være forelsket! =D

Skrevet

* Man er forelsket når man hopper i taket fordi man får mld, kanskje det er fra x? Og det er skikkelig nedtur hvis det er noen andre som har sendt mld.

* Man mister matlysten.

* Man er forelsket når man ikke klarer å konsentrere seg on moe fordi tankene bare er hos x.

* Man er forelsket når man er ekstremt sjalu fordi noen av det motsatte kjønn prater med x.

* Man er forelsket når man kysser med x og verden stopper opp og magen og hodet snurrer.

Dette var vage minner for meg. Det er tydeligvis lenge siden jeg har vært forelsket..*sukk*

:o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette var vage minner for meg. Det er tydeligvis lenge siden jeg har vært forelsket..*sukk*

Begynner å bli en liten stund siden for meg å.. Så nå lever jeg sånt gjennom andre :P

Skrevet

Jeg er jeg... men det er desverre ikke gjengjeldt:(

Skrevet

Jeg er jeg... men det er desverre ikke gjengjeldt:(

Nei, så trist:( Da kunne du kanskje vært forelskelsen foruten..

Jeg tror sist gang jeg var forelsket var for fem år siden. Det hadde vært hyggelig om det skulle skje en gang igjen. Den som lever får se;)

Skrevet

* Man mister matlysten.

Jeg er enig i det meste, men ikke denne her:

Jeg er bare stolt over at han er min jeg. :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er enig i det meste, men ikke denne her:

Jeg er bare stolt over at han er min jeg. :o)

He he..ja, kan være enig i at det ikke passer alle!

Men i begynnelsen så vet man jo ikke alltid hvem vedkommende er.. Og da er det jo lett å tenke at det må være ei han har likt, noen som prøver å ødelegge etc ;)

Skrevet

He he..ja, kan være enig i at det ikke passer alle!

Men i begynnelsen så vet man jo ikke alltid hvem vedkommende er.. Og da er det jo lett å tenke at det må være ei han har likt, noen som prøver å ødelegge etc ;)

*Ler* Ikke de vi har møtt nei, eks-leieboere og sånt noe. :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*Ler* Ikke de vi har møtt nei, eks-leieboere og sånt noe. :o)

He he..dere har vært sammen i for kor tid! (Hvis man regner tiden før han dro på jobb ;)

*s*

Skrevet

He he..dere har vært sammen i for kor tid! (Hvis man regner tiden før han dro på jobb ;)

*s*

*Hehe* Han her er et sjeldent funn og jeg stoler 120% på ham så sjalu når vi møter kvinner og jenter han kjenner fra før blir jeg ikke. :o)

Ingen av oss er spesielt sjalu av natur og vi er enige om at vi har en fortid begge to og at vi har venner og kjente fra før vi traff hverandre og disse skal vi selvfølgelig fortsette å ha kontakt med, som før.

Mulig at jeg er naiv til Dovre faller, men..... :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*Hehe* Han her er et sjeldent funn og jeg stoler 120% på ham så sjalu når vi møter kvinner og jenter han kjenner fra før blir jeg ikke. :o)

Ingen av oss er spesielt sjalu av natur og vi er enige om at vi har en fortid begge to og at vi har venner og kjente fra før vi traff hverandre og disse skal vi selvfølgelig fortsette å ha kontakt med, som før.

Mulig at jeg er naiv til Dovre faller, men..... :o)

Naiv nei, du er bare gammel!

(Kødda)

:D :D

Men du, det er ikke lenge til han kommer hjem nå..? Var ikke det i oktober? =)

Skrevet

Naiv nei, du er bare gammel!

(Kødda)

:D :D

Men du, det er ikke lenge til han kommer hjem nå..? Var ikke det i oktober? =)

*Hyler* OKTOBER!?!?!?!? Nei, det er heldigvis bare 2 uker 6 dager igjen nå til jeg møter ham igjen!!!

Skrevet

Høres ut som om hun har lyst på deg, ja. Og du på henne :)

Lykke til!

Gjest M.Angelica
Skrevet

*Hyler* OKTOBER!?!?!?!? Nei, det er heldigvis bare 2 uker 6 dager igjen nå til jeg møter ham igjen!!!

Oi! Det er jo ingenting da ;)

Tenker det blir dol-pause for deg en periode da ;)

Skrevet

Nei, så trist:( Da kunne du kanskje vært forelskelsen foruten..

Jeg tror sist gang jeg var forelsket var for fem år siden. Det hadde vært hyggelig om det skulle skje en gang igjen. Den som lever får se;)

Skulle ønske jeg aldri traff ham, og livet mitt ville vært noe ganske annet nå:)

Men men, man er jo vandt med det...

Skrevet

Skulle ønske jeg aldri traff ham, og livet mitt ville vært noe ganske annet nå:)

Men men, man er jo vandt med det...

Det er aldri for sent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...