Gå til innhold

Lystproblemer i forhold av samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forst: Jeg har aldri hørt noen si at "Nina" er "dama" og "Benedicte" er "mannen" i forholdet.

Har heller aldri følt det slik når jeg har vært sammen med damer, hverken i flyktige bekjentskaper eller i forhold.

Vi er damer begge to. Både når den tette vasken skal fikses, når gulvet skal vaskes, når vi elsker rolig eller hele natten, når vi river klærne av hverandre, når vi forøres eller forfører, når vi lager mat, når vi gråter, når vi ler.

Se på deg selv. Du kunne like gjerne vært homofil. Ville du vært mer mann eller dame (avhengig av kjønnet ditt) av den grunn, tror du?

Jeg tror ikke. Iallefall ikke i nevneverdig grad. Du ville vært deg selv. Et fullt menneske, med DINE behov og væremåter, uavhengig av hvilket kjønn kjæresten din var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...