Gå til innhold

Jeg _glemte_ å se på tv'n i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så jeg fikk ikke med meg hva som skjedde på Judging Amy.

Noen som kan oppdatere meg?

Skrevet

Moren hennes fikk et massivt hjerteinfarkt og gjennomgikk en tilsynelatende vellykket trippel-bypass operasjon.

Gutten som var savnet (Anthony?) ble funnet i god behold hos sin nye adoptivfamilie.

Skrevet

Moren hennes fikk et massivt hjerteinfarkt og gjennomgikk en tilsynelatende vellykket trippel-bypass operasjon.

Gutten som var savnet (Anthony?) ble funnet i god behold hos sin nye adoptivfamilie.

Ok, takk takk :)

Åssen gikk det med Amy og han derre... seileren da?

Skrevet

Ok, takk takk :)

Åssen gikk det med Amy og han derre... seileren da?

Han seilte sin vei.. Og hun later til å savne ham.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Han seilte sin vei.. Og hun later til å savne ham.

Det var ikke igår, det var forrige uke det vel.

Skrevet

Når ble Donna advokat da!? Sånt er så teit, at en birolle plutselig viser seg å ha utdannet seg til lege (akutten) eller advokat (Rebecca i Advokatene)

Skrevet

Når ble Donna advokat da!? Sånt er så teit, at en birolle plutselig viser seg å ha utdannet seg til lege (akutten) eller advokat (Rebecca i Advokatene)

Jeg liker ikke den rollefiguren uansett hva slags jobb hun har, jeg...

Skrevet

Du må passe på å få med deg neste episode. Programannonsøren kom med et hint, bolle i ovnen.

Skrevet

Du må passe på å få med deg neste episode. Programannonsøren kom med et hint, bolle i ovnen.

Hmmm, spennende - ja det må jeg få med meg :)

Skrevet

Det var ikke igår, det var forrige uke det vel.

Ok, sånn var det.. ;o) Men han seilte jo fortsatt nå da.

Skrevet

Donna har visst lenge hatt muligheten til å bli advokat, har tatt studiene, men ikke tatt "bar-exam" eller noe i den duren... For noen uker siden bestod hun den, og ble dermed advokat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...