Gjest Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 ...så jeg fikk ikke med meg hva som skjedde på Judging Amy. Noen som kan oppdatere meg? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Moren hennes fikk et massivt hjerteinfarkt og gjennomgikk en tilsynelatende vellykket trippel-bypass operasjon. Gutten som var savnet (Anthony?) ble funnet i god behold hos sin nye adoptivfamilie. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Moren hennes fikk et massivt hjerteinfarkt og gjennomgikk en tilsynelatende vellykket trippel-bypass operasjon. Gutten som var savnet (Anthony?) ble funnet i god behold hos sin nye adoptivfamilie. Ok, takk takk Åssen gikk det med Amy og han derre... seileren da? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ok, takk takk Åssen gikk det med Amy og han derre... seileren da? Han seilte sin vei.. Og hun later til å savne ham. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Han seilte sin vei.. Og hun later til å savne ham. Det var ikke igår, det var forrige uke det vel. 0 Siter
Champagne Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Når ble Donna advokat da!? Sånt er så teit, at en birolle plutselig viser seg å ha utdannet seg til lege (akutten) eller advokat (Rebecca i Advokatene) 0 Siter
Gjest Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Når ble Donna advokat da!? Sånt er så teit, at en birolle plutselig viser seg å ha utdannet seg til lege (akutten) eller advokat (Rebecca i Advokatene) Jeg liker ikke den rollefiguren uansett hva slags jobb hun har, jeg... 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Du må passe på å få med deg neste episode. Programannonsøren kom med et hint, bolle i ovnen. 0 Siter
Gjest Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du må passe på å få med deg neste episode. Programannonsøren kom med et hint, bolle i ovnen. Hmmm, spennende - ja det må jeg få med meg 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Det var ikke igår, det var forrige uke det vel. Ok, sånn var det.. ;o) Men han seilte jo fortsatt nå da. 0 Siter
Mistrale Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Når ble Donna advokat da!? Sånt er så teit, at en birolle plutselig viser seg å ha utdannet seg til lege (akutten) eller advokat (Rebecca i Advokatene) Donna har visst lenge hatt muligheten til å bli advokat, har tatt studiene, men ikke tatt "bar-exam" eller noe i den duren... For noen uker siden bestod hun den, og ble dermed advokat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.