Gå til innhold

1151 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dyreste mobilregninga jeg noensinne har fått.

Sms, mms og noen få anrop fra syden var åpenbart dyrt.

Neste gang legger jeg igjen telefonen hjemme!

Skrevet

Fikk du mange innkommende samtaler fra Norge? Du betaler kostnaden fra Norge til der du er i utlandet, den som ringer deg betaler kun innenriksdelen.

Det er det mange som ikke er klar over.

Skrevet

Fikk du mange innkommende samtaler fra Norge? Du betaler kostnaden fra Norge til der du er i utlandet, den som ringer deg betaler kun innenriksdelen.

Jeg tror jeg hadde to 20-minutters samtaler og et par-tre korte. Vet at disse kostet meg ca. 4 kroner i minuttet.

SMS kostet så vidt jeg vet 3 kroner stykk. Hva MMS kostet aner jeg ikke, men det kan være at de var voldsomt dyre, for jeg sendte en del sånne.

Hmmm, burde kanskje sjekke fakturaen.

Skrevet

Det vet vel alle nå? At man selv betaler for oppringning til utlandet? Tror ikke det er så mange som fremdeles ikke har fått med seg det nå.

Skrevet

2997,-

Bare norgesamtaler og sms :o(

Det merkeligste av alt er at jeg hater å prate i tlf...

spesielt når jeg har barna...

Har tele2 nå, når jeg hadde chess hadde jeg halve regninger av dette, så jeg skal tilbake til chess!!!

:o)

Skrevet

Det er bare _halvparten_ av hva min mann klarte den ene mnd... Og han var i _Norge_...!

Skrevet

1221,98 her, litt høyere enn vanlig, men det var vel p.g.a alle jeg mottok da jeg var i Danmark.

Skrevet

Det vet vel alle nå? At man selv betaler for oppringning til utlandet? Tror ikke det er så mange som fremdeles ikke har fått med seg det nå.

Ikke min gamle mor! Har prøvd (litt forsiktig) å forklare det, men det går ikke inn.

Har ikke hjerte til å ødelegge gleden hun har ved å ringe oss de gangene vi er på ferie i utlandet. Hun tror jo selv at det er hun som tar ekstrakostnaden, stakkar.

Heldigvis er det ikke mange samtalene det er snakk om - så jeg har fint overlevd regningene.

:o)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde to 20-minutters samtaler og et par-tre korte. Vet at disse kostet meg ca. 4 kroner i minuttet.

SMS kostet så vidt jeg vet 3 kroner stykk. Hva MMS kostet aner jeg ikke, men det kan være at de var voldsomt dyre, for jeg sendte en del sånne.

Hmmm, burde kanskje sjekke fakturaen.

På min faktura kostet MMS fra utlandet 5 kr

Skrevet

På min faktura kostet MMS fra utlandet 5 kr

På min også. Jeg hadde visst kronene ganske greit fordelt mellom sms, mms og mottatte anrop.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...