Gjest menneskepus? Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 http://seattletimes.nwsource.com/ABPub/2005/08/15/2002441201.jpg 0 Siter
Aryane Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ikke det vakreste jeg har sett:) Fy f....så ekkelt! Tror hun selv hun er fin eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Fy f....så ekkelt! Tror hun selv hun er fin eller? Har hun virkelig fått filt og lage tennene sånn?! Og hva i huleste har hun gjort med kinnbeina? Gruuusomt! 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er noe som ikke stemmer med det bildet der. "........................................." 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Har hun virkelig fått filt og lage tennene sånn?! Og hva i huleste har hun gjort med kinnbeina? Gruuusomt! Er det en HUN? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Er det en HUN? jeg tror det er en han. Skjeggstubb på haka... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Er det en HUN? Skylder på Aryane - det var hun som sa at det var en HUN. Men jeg er i grunnen mer enig med Mr. Pusten, skjeggstubb av den kaliber er vanligvis på en mann... Men uansett - GRØSS! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Skylder på Aryane - det var hun som sa at det var en HUN. Men jeg er i grunnen mer enig med Mr. Pusten, skjeggstubb av den kaliber er vanligvis på en mann... Men uansett - GRØSS! nei, det var ikke så veldig behagelig for øyet 0 Siter
Gjest tintintin Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Er det en HUN? Nei, det er en han. Mener dette må være en type jeg så dokumentar om på Discovery for en tid siden. Alternativet er jo at det finnes flere som ser slik ut og det tviler jeg sterkt på:-) Mannen er besatt av tanken på at han må ligne mest mulig på en tiger (!) og har derfor tatt x antall plastiske inngrep for å nå dette målet. De metallgreiene i ansiktet er for å feste falske værhår på! Kvalmende å se at enkelte kirurger faktisk går med på slikt, ville heller anbefalt en psykolog eller noe. 0 Siter
mAd Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Fy f....så ekkelt! Tror hun selv hun er fin eller? Hehe det er en HAN. Så dokumentar om han her om dagen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.