Gå til innhold

Norge-Skottland

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Åssen det? Jeg så bare 2. omgang, og han blåste ihvertfall av kampen før tilleggsminuttene var over...

Skrevet

Åssen det? Jeg så bare 2. omgang, og han blåste ihvertfall av kampen før tilleggsminuttene var over...

1.mål Norge skåret skulle absolutt vært godkjent. Synes ikke det gule kortet Østenstad fikk var fortjent sammenlignet med nedfellingen Skottland hadde som det ikke kom reaksjon på. Og i tillegg avblåse kampen før tiden****

Skrevet

Tror ikke det nytter å skylde på dommeren etter en så patetisk forestilling, selv om han til tider blåste for mye rart.

Skrevet

Min mann var der. Noe av det tristeste han har sett :o(, men så hater han jo bare fotball også da.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Min mann var der. Noe av det tristeste han har sett :o(, men så hater han jo bare fotball også da.

Ennå så gadd han å være der?

Skrevet

Ennå så gadd han å være der?

Det var "smøretur" fra noen kunder. Han sa først nei, men så følte han at han måtte.

Det blir nok siste gang han takker ja, for dette var noe av det kjedeligste han har vært med på :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det var "smøretur" fra noen kunder. Han sa først nei, men så følte han at han måtte.

Det blir nok siste gang han takker ja, for dette var noe av det kjedeligste han har vært med på :)

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...