Gå til innhold

En historie fra virkeligheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kom hjem fra jobb i dag med en stor pose som inneholdt en skoeske.

- Jasså, har du kjøpt deg nye sko igjen, mumlet jeg. Litt lunken, ettersom han har så mange kule sko fra før, mens min skopark skranter vederstyggelig for tiden.

- Ja, ta en titt, smilte han og kastet esken bort til meg.

Oppi den lå et par kjempekule, lilla joggesko...i MIN størrelse!!

Glad i mannen min, nå!

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Mrs. Wallace

10

• mariaflyfly

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åååå, for en snill mann! Hadde smeltet totalt jeg, altså! Men så har jo jeg skodilla også, da. :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Grattis med nye sko!

Var sjøl på skojakt i dag... valget står mellom røde Asics GoreTex-joggiser til 1000,- og Ecco GoreTex-joggiser til 1200,- Dyyyyrt...

Gjest ZnuzzkeRuzzk
Skrevet

Åååå...for en fantastisk mann du har!! DET kaller jeg hverdagsromantikk altså :-)

En sånn en vil jeg også møte!!

Skrevet

Ja, du har jaggu grunn til å være glad i ham! Husk nå endelig på å vise det og vise det også ... :o)

Skrevet

Ja, du har jaggu grunn til å være glad i ham! Husk nå endelig på å vise det og vise det også ... :o)

Åja, det gjør jeg!

;o)

Skrevet

Gubben min kom hjem med gulrøtter til meg i dag, han hadde selv kjøpt cola og potetgull.

Men så lurte han frem cola og sjokolade til meg allikevel da. :D Spiste en gulrot i stad, sparer sjokoladen litt. Kanskje jeg skal ta den nå?

Skrevet

Åååå...for en fantastisk mann du har!! DET kaller jeg hverdagsromantikk altså :-)

En sånn en vil jeg også møte!!

Jepp, det anbefales! Snille menn er undervurdert. Så lenge de ikke er dumsnille, naturligvis. Men det er ikke noe problem.

Jeg traff for øvrig min på et veldig fuktig nachspiel for åtte-ni år siden.

Skrevet

Grattis med nye sko!

Var sjøl på skojakt i dag... valget står mellom røde Asics GoreTex-joggiser til 1000,- og Ecco GoreTex-joggiser til 1200,- Dyyyyrt...

Hu, det koster penger, ja. Det er derfor jeg ikke hadde fått somlet meg til å kjøpe noen selv.

Skrevet

Åååå, for en snill mann! Hadde smeltet totalt jeg, altså! Men så har jo jeg skodilla også, da. :)

Jeg har egentlig en velutviklet skofetisj selv, men det har blitt dårlig med handling i det siste.

Skrevet

Åh...så snill han er =D

Ikke sant?!

;oD

Skrevet

Gubben min kom hjem med gulrøtter til meg i dag, han hadde selv kjøpt cola og potetgull.

Men så lurte han frem cola og sjokolade til meg allikevel da. :D Spiste en gulrot i stad, sparer sjokoladen litt. Kanskje jeg skal ta den nå?

Hihi, du er på sjokoladenedtrapping for tiden, er det ikke så?

Da synes jeg mannen din var veeeldig fornuftig som kjøpte gulrøtter til deg - og tilsvarende snill som lurte frem sjokolade.

Skrevet

Hihi, du er på sjokoladenedtrapping for tiden, er det ikke så?

Da synes jeg mannen din var veeeldig fornuftig som kjøpte gulrøtter til deg - og tilsvarende snill som lurte frem sjokolade.

Tja... nedtrapping? Det har jeg ikke hørt noe om...

..

Burde selvsagt det, men klarer bare ikke! Har sikkert sagt det mange ganger og, men akkurat nå tenker jeg at det ikke kommer til å gå før jeg slutter å amme. Og det har jeg tenkt å fortsette med en stund til.

Skrevet

Hadde mannen min også kommet med sjokolade til meg, hadde jeg blitt kjempeglad!

Sko hadde slett ikke gjort samme susen...

Skrevet

..

Burde selvsagt det, men klarer bare ikke! Har sikkert sagt det mange ganger og, men akkurat nå tenker jeg at det ikke kommer til å gå før jeg slutter å amme. Og det har jeg tenkt å fortsette med en stund til.

Jeg var inderlig hekta på Solo da jeg ammet. Satt og bøttet Solo midt på natta med ungen ved puppen, måtte bare ha det!

Behovet meldte seg med en gang jeg kom hjem fra sykehuset, og gikk over gradvis da ammingen ble nedtrappet. Nå drikker jeg brus en gang i kvartalet, maks.

Kos deg med litt sjokkis, du. ;o)

Skrevet

Mannen min lovte å hjelpe meg med slankekuren som jeg begynte på for 10 mnd siden. Resultat: jeg har gått ned 15 kg og han har gått ned 11 kg :o). Jeg trodde egentlig ikke han trengte å gå ned, men nå er han dødsfin.

Skrevet

..

Det er veldig praktisk å amme. Man kan skylde på sjokoladesug, enorm matlyst og ammetåke bl.a. Da skjønner du vel hvorfor jeg fortsatt ammer etter 15 mnd? ;-)

Skrevet

Heldiggris!!

Lurer på om jeg skal la dette vinduet stå oppe og håpe på at mannen min går forbi....

Skrevet

Det er veldig praktisk å amme. Man kan skylde på sjokoladesug, enorm matlyst og ammetåke bl.a. Da skjønner du vel hvorfor jeg fortsatt ammer etter 15 mnd? ;-)

Hehe... Opprettholde en 2-minutters kveldskoseslurk bare for å ha unnskyldning til å spise sjokolade hver dag. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...