Gå til innhold

En historie fra virkeligheten....

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Heldiggris!!

Lurer på om jeg skal la dette vinduet stå oppe og håpe på at mannen min går forbi....

SMART!

Stjeler den ideen, jeg ;)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Mrs. Wallace

10

• mariaflyfly

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

SMART!

Stjeler den ideen, jeg ;)

Snart får alle DOL-damene nye, lilla joggesko ;-)

Skrevet

Hehe... Opprettholde en 2-minutters kveldskoseslurk bare for å ha unnskyldning til å spise sjokolade hver dag. ;)

Jepp, to minutter bør vel være nok til litt, tildels alvorlige, hormonelle svingninger ;-)

Forøvrig ammer jeg nok litt mer enn to min pr. dag... En laaang ammestund i senga på morrakvisten og et par kjappe slurker i løpet av dagen og en kort ammestund på kvelden. Svigermor hadde nok dånt om hun hadde visst det ;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Heldiggris!!

Lurer på om jeg skal la dette vinduet stå oppe og håpe på at mannen min går forbi....

menn har en tendens til ikke å skjønne slikt.

Eller kanskje jeg har misforstått. Kanskje de ikke VIL skjønne

Skrevet

Jepp, to minutter bør vel være nok til litt, tildels alvorlige, hormonelle svingninger ;-)

Forøvrig ammer jeg nok litt mer enn to min pr. dag... En laaang ammestund i senga på morrakvisten og et par kjappe slurker i løpet av dagen og en kort ammestund på kvelden. Svigermor hadde nok dånt om hun hadde visst det ;-)

Hehe...

Skrevet

Hadde mannen min også kommet med sjokolade til meg, hadde jeg blitt kjempeglad!

Sko hadde slett ikke gjort samme susen...

Jeg skal huske på det til neste gang. Og sørlandschips.

Så får du skaffe Walkers 'Smoky Bacon' til meg :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Snart får alle DOL-damene nye, lilla joggesko ;-)

He he..sorry..Trikset funket ikke. Han gadd så vidt å se på innlegget.. Kanskje bør la det stå oppe noen dager til..? =)

Skrevet

*misunnelig*

Selv om jeg har bestemt meg for å leve litt som singel nå må jeg si at en slik mann frister veldig..

hmm *tenker* hvor finner man sånne?

Men når det er sagt må jeg skryte litt av eksen som også var veldig glad i å kjøpe spontane gaver til meg. Det var alltid så hyggelig det. :)

Skrevet

Du hadde vel ingen planer om å gi meg sko???

"Smokey Bacon" - er det den som bare fås tak i i England?

Skrevet

Hadde også en slik eks, men det hjalp dessverre så lite.

Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger.

Skrevet

Det er veldig praktisk å amme. Man kan skylde på sjokoladesug, enorm matlyst og ammetåke bl.a. Da skjønner du vel hvorfor jeg fortsatt ammer etter 15 mnd? ;-)

Var det ikke du som ikke lenger hadde sjokoladesug etter å ha spist mye grønnsaker i et halvt år? Eller blander jeg deg sammen med noen andre her?

Skrevet

Du hadde vel ingen planer om å gi meg sko???

"Smokey Bacon" - er det den som bare fås tak i i England?

Sko nei, du sier jo selv hva du ville foretrekke?

Potetgullet får du i England, ja :)

Skrevet

menn har en tendens til ikke å skjønne slikt.

Eller kanskje jeg har misforstått. Kanskje de ikke VIL skjønne

Mistanke om det, ja:-(

Skrevet

He he..sorry..Trikset funket ikke. Han gadd så vidt å se på innlegget.. Kanskje bør la det stå oppe noen dager til..? =)

Samme her! Hvorfor kan ikke mannfolk skjønne et hint??? *rister på huet*

Skrevet

Sko nei, du sier jo selv hva du ville foretrekke?

Potetgullet får du i England, ja :)

Ut i fra sammenhengen kunne det virke som om du ville ha gitt meg sko, men fordi jeg foretrekker sjokolade, så vil du gi meg det i stedet...

Jeg får begynne å samle på gode grunner for å ta en englandstur igjen. *Noterer opp baconet*

Skrevet

Ut i fra sammenhengen kunne det virke som om du ville ha gitt meg sko, men fordi jeg foretrekker sjokolade, så vil du gi meg det i stedet...

Jeg får begynne å samle på gode grunner for å ta en englandstur igjen. *Noterer opp baconet*

Å ja - jeg tenkte ikke på skoa, kun på sjokkisen. Eventuelt den manglende sjokkisen når man har sjokomane på besøk.

Retter du opp lista di til baconpotetgull, så det ikke blir noen misforståelser?

Ikke at jeg kan skjønne at de gode argumentene for en Englandstur ikke står i kø uansett,, men :)

Skrevet

Åååååhhhhh, DET tok du ikke med deg hjem fra Manchester, eller??? *Klasker annegunn oppdragende i bakhue*

Skrevet

Å ja - jeg tenkte ikke på skoa, kun på sjokkisen. Eventuelt den manglende sjokkisen når man har sjokomane på besøk.

Retter du opp lista di til baconpotetgull, så det ikke blir noen misforståelser?

Ikke at jeg kan skjønne at de gode argumentene for en Englandstur ikke står i kø uansett,, men :)

"Ikke at jeg kan skjønne at de gode argumentene for en Englandstur ikke står i kø uansett,, men :)"

Siden billetter til England ikke alt er bestilt, må det jo være noe som mangler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...