Gå til innhold

En historie fra virkeligheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ikke at jeg kan skjønne at de gode argumentene for en Englandstur ikke står i kø uansett,, men :)"

Siden billetter til England ikke alt er bestilt, må det jo være noe som mangler...

Det kan være fint i England første uka i okteober?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Mrs. Wallace

10

• mariaflyfly

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åååååhhhhh, DET tok du ikke med deg hjem fra Manchester, eller??? *Klasker annegunn oppdragende i bakhue*

Amatørmesiig, I know.

Men jeg fant ikke sånne poser med bare den sorten, kun blandet med salt and winegar og annet møkk.

Skrevet

Amatørmesiig, I know.

Men jeg fant ikke sånne poser med bare den sorten, kun blandet med salt and winegar og annet møkk.

Da veit du hva du har å gjøre neste gang. ;)

Skrevet

Da veit du hva du har å gjøre neste gang. ;)

Det er jo ikke så lenge til engang. Og så skal jeg kjøpe aero og maltesers.

Skrevet

Det er jo ikke så lenge til engang. Og så skal jeg kjøpe aero og maltesers.

Maltesers får man jo tak i her nå. :D

Skrevet

Maltesers får man jo tak i her nå. :D

Men ikke aero. Og ikke skikkelig potetgull.

Skrevet

Som så mange andre historier fra virkeligheten, gir den i alle fall 2 indikasjoner på at den er oppdiktet:

1) Det var tydeligvis riktig farge, du likte lilla - og han hadde lagt merke til det?

2) Det var riktig størrelse - han visste hvilken størrelse du bruker, og husket det?

Evt. hvis 1 og 2 virkelig er sanne,- da er feilen i historien at mannen din ikke er en mann.

:-)

Skrevet

Men ikke aero. Og ikke skikkelig potetgull.

Sant. :) Aero er den desidert beste sjokkisen jeg veit om. Den regelrett pisser på Stratos. :)

Skrevet

Var det ikke du som ikke lenger hadde sjokoladesug etter å ha spist mye grønnsaker i et halvt år? Eller blander jeg deg sammen med noen andre her?

Det var jeg, ja. Igår kveld hadde jeg usannsynlig lyst på troika, så det er en liten mulighet for at jeg må trekke uttalelsen min tilbake :-/

Kanskje jeg bare var drittlei Stratos og trengte å fornye meg? Vel, får se hvordan det går de neste dagene..

*O' sjokoladesug, hold deg unna*

Skrevet

Hadde også en slik eks, men det hjalp dessverre så lite.

Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger.

"Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger"

Hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt, leser du det i så fall som fanden leser bibelen.

Synd at du har dårlige erfaringer på den fronten, men jeg kan forsikre deg om at det ikke er det som foregår her i gården.

Skrevet

Som så mange andre historier fra virkeligheten, gir den i alle fall 2 indikasjoner på at den er oppdiktet:

1) Det var tydeligvis riktig farge, du likte lilla - og han hadde lagt merke til det?

2) Det var riktig størrelse - han visste hvilken størrelse du bruker, og husket det?

Evt. hvis 1 og 2 virkelig er sanne,- da er feilen i historien at mannen din ikke er en mann.

:-)

Vi har vært gift i over 6 år, så det er vel ikke så rart at han vet at jeg elsker lilla og at han kjenner skostørrelsen min?

Hadde jaggu vært merkeligere om han ikke hadde visst det, synes jeg.

Og ja, han var mann sist jeg sjekket, i vhert fall. ;o)

Skrevet

Vi har vært gift i over 6 år, så det er vel ikke så rart at han vet at jeg elsker lilla og at han kjenner skostørrelsen min?

Hadde jaggu vært merkeligere om han ikke hadde visst det, synes jeg.

Og ja, han var mann sist jeg sjekket, i vhert fall. ;o)

Pass godt på mannen din, du ;-)

Skrevet

Det var jeg, ja. Igår kveld hadde jeg usannsynlig lyst på troika, så det er en liten mulighet for at jeg må trekke uttalelsen min tilbake :-/

Kanskje jeg bare var drittlei Stratos og trengte å fornye meg? Vel, får se hvordan det går de neste dagene..

*O' sjokoladesug, hold deg unna*

Japp, er min favoritt, men jeg har klart å holde meg unna noen dager og knasket gullrøtter i stedet. Så jeg har vært råflink, men drømmer snart om sjokolader...

Skrevet

Japp, er min favoritt, men jeg har klart å holde meg unna noen dager og knasket gullrøtter i stedet. Så jeg har vært råflink, men drømmer snart om sjokolader...

Jeg pleide også å være råflink i en ukes tid eller så, men så kom jeg alltid over forskningsresultater el. om hvor sunt sjokolade er. Da var det på'an igjen *sukk*

Skrevet

Jeg pleide også å være råflink i en ukes tid eller så, men så kom jeg alltid over forskningsresultater el. om hvor sunt sjokolade er. Da var det på'an igjen *sukk*

De forskningsresultatene ødelegger ikke for meg, for de skriver (dessverre) alltid at det er den mørke sjokoladen som er så sunn.

Mørk sjokolade liker jeg ikke...

Skrevet

Hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt, leser du det i så fall som fanden leser bibelen.

Synd at du har dårlige erfaringer på den fronten, men jeg kan forsikre deg om at det ikke er det som foregår her i gården.

Nope, du missforsto. ;-)

Det hjalp iallfall lite for vårt forhold at x`n kjøpte små gaver. MIN kjærlighet kjøpes ikke for penger.

Skrevet

Jada, nå ble jeg missforstått.

Beklager. Det er jeg som ikke kjøpes for penger.

Gleder meg å høre at du har en så kjekk mann, selvfølgelig!..

Skrevet

De forskningsresultatene ødelegger ikke for meg, for de skriver (dessverre) alltid at det er den mørke sjokoladen som er så sunn.

Mørk sjokolade liker jeg ikke...

Jeg pleier å overse ordet "mørk" ;-)

Skrevet

Jeg pleier å overse ordet "mørk" ;-)

Godt tenkt!

Jeg har vært ute og handlet, og nå sitter jeg og nyyyter en stor japp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...