Gå til innhold

En historie fra virkeligheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt tenkt!

Jeg har vært ute og handlet, og nå sitter jeg og nyyyter en stor japp :)

Og troikaen min ligger i kjøleskapet, bare sånn i tilfelle lysten skulle komme ;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Mrs. Wallace

10

• mariaflyfly

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og troikaen min ligger i kjøleskapet, bare sånn i tilfelle lysten skulle komme ;-)

Imponerende! Mine sjokolader overlever aldri lenge i kjøleskapet. Send en liten tanke hit da, når du tar den frem. Kos deg uten dårlig samvittighet, det er en ordre!

:)

Skrevet

Imponerende! Mine sjokolader overlever aldri lenge i kjøleskapet. Send en liten tanke hit da, når du tar den frem. Kos deg uten dårlig samvittighet, det er en ordre!

Så japp er favoritten - snakker om lykketreff! Skal du ha mer av samme sort når jeg drar til Glasgow i høstferien?

*snill*

Skrevet

Så japp er favoritten - snakker om lykketreff! Skal du ha mer av samme sort når jeg drar til Glasgow i høstferien?

*snill*

Ja, da er du snill!

Skal du til Glasgow så snart? Jeg hadde fått med meg noe om London på Nyttårsaften, men ikke at du skal til Storbritania så snart!

Er det Japp der borte, eller er det Mars du tenker på? De er jo veldig like, da :)

Skrevet

Ja, da er du snill!

Skal du til Glasgow så snart? Jeg hadde fått med meg noe om London på Nyttårsaften, men ikke at du skal til Storbritania så snart!

Er det Japp der borte, eller er det Mars du tenker på? De er jo veldig like, da :)

Ja, men det har lissom vært klart lenge. Londonturen ble bestilt en stund etterpå.

Jeg lever etter mottoet: Ingen er lykkeligere enn de som har minst et sett Storbritannibilletter i skuffen :)

Og - husker du ikke hva jeg sa lignet på japp på lørdag?

Skrevet

Ja, men det har lissom vært klart lenge. Londonturen ble bestilt en stund etterpå.

Jeg lever etter mottoet: Ingen er lykkeligere enn de som har minst et sett Storbritannibilletter i skuffen :)

Og - husker du ikke hva jeg sa lignet på japp på lørdag?

Men da kan jo du kjøpe chipsbacon til meg, slik at jeg kan servere deg det neste gang du kommer hit *lys ide'*

Joda, det var en god erstatning den jeg fikk, husker ikke navnet...

Skrevet

Men da kan jo du kjøpe chipsbacon til meg, slik at jeg kan servere deg det neste gang du kommer hit *lys ide'*

Joda, det var en god erstatning den jeg fikk, husker ikke navnet...

Fudge fra Marks&Spencer. En vinner.

Men altså, jeg er ikke helt sikker på om det blir like bra at jeg kjøper potetgull som du kan gi til meg? Blir ikke det litt juks, lissom?

Skrevet

Fudge fra Marks&Spencer. En vinner.

Men altså, jeg er ikke helt sikker på om det blir like bra at jeg kjøper potetgull som du kan gi til meg? Blir ikke det litt juks, lissom?

Jo, det blir juks. Jeg holdt nesten på å ødelegge for meg selv her. Mye bedre for meg å dra til England og kjøpe det der, enn bare å få det levert av deg. *Tenker på visdomsordene ang billetter i skuffen*

Skrevet

Jo, det blir juks. Jeg holdt nesten på å ødelegge for meg selv her. Mye bedre for meg å dra til England og kjøpe det der, enn bare å få det levert av deg. *Tenker på visdomsordene ang billetter i skuffen*

Det kan være veldig fint i England i høstferien.....

*dytter i riktig retning*

Skrevet

Som så mange andre historier fra virkeligheten, gir den i alle fall 2 indikasjoner på at den er oppdiktet:

1) Det var tydeligvis riktig farge, du likte lilla - og han hadde lagt merke til det?

2) Det var riktig størrelse - han visste hvilken størrelse du bruker, og husket det?

Evt. hvis 1 og 2 virkelig er sanne,- da er feilen i historien at mannen din ikke er en mann.

:-)

hehe - mannen min vet også hvilke farger jeg kunne tenkt meg å bruke i sko og hvilken skostørrelse jeg har ;) Og han er mann ;)

Skrevet

Nå har jeg spist den - og tenkt på deg :-)

Skrevet

Nå har jeg spist den - og tenkt på deg :-)

Det var jenta si, det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...