cider Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 om man kan være gravid med mens, om det er mulig eller ikke. Finnes det noe fagstoff på området? Jeg prøver ikke å bli gravid, eller har noen planer om det. Jeg vil vel helst bare utelukke det.Men jeg har merket forandringer med kroppen min den siste tiden. Jeg har fortsatt gjevnlig mens, så da har jeg egentlig utelukket graviditet. Men så hører jeg at man faktisk kan ha en mensliknende blødning. Jeg har aldri hatt problemer med kviser, noe jeg nå har fått. Føler meg i dårlig form for tiden og ikke minst, jeg har lagt på meg vel 3 kg den siste tiden, og det bare på magen. Uten at jeg finner en årsak til det, trener og spiser sunt. Jeg tok et par graviditets-tester for noen måneder siden, da også for å utelukke. De var negative. Men nå begynner tankene å svirre igjen. Dette ble sikkert et dumt innlegg, men håper på svar alikevell. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197477-h%C3%B8rer-s%C3%A5-mye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.