Gå til innhold

Sex og singelliv...

Anbefalte innlegg

Gjest SuperSingel
Skrevet

Jeg er singel...datter på videregående som jeg fikk kjempetidlig, så jeg er forholdsvis ung og lever et skikkelig sex og singelliv...

Har venninner som KAVER med småbarn, samlivsbrudd, kjipe menn, aldri barnevakt osv osv. De forsikrer meg stadig om at jeg er sååå heldig, de skulle gitt litt av hvert for å være i mine sko som har friheten min, kan ligge på sofan når jeg vil, gå ut når jeg vil...

JEG MISUNNER DEM!!!

Ei på jobben hadde jentungen sin med på jobb i dag. Ei nyyydelig lita tulle på 1 1/2 år. Jeg og hun fant tonen da...hærlighet så nusselig og nydelige de er i den alderen!! Ville ikke gi slipp på henne da de dro...

Jeg ønsker meg mann og barn!!! Savner det så inni granskauen :-( Begynner jo å haste hvis jeg skulle få barn da, er i midten av 30 årene så...

Møter MANGE - men de som jeg syns er aktuelle mister interessen for meg etter en tid - er det ikke TYPISK?? (jeg er ikke kresen altså, er ikke noen filmstjerne selv, men det må jo være kjemi syns jeg)

Søren å - det er kjipt å lengte etter noe så sterkt! Ønsker meg en kjekk (mener ikke utseende dah) mann som lar meg krype inni armkroken...ei lita tulle som hun på jobb i dag...ønsker meg "kjedelig hverdagsliv"...*SUKK*

Er i det sentimentale hjørnet i dag...

Noen her som også savner dette innimellom? Er jeg heeelt skrudd som ønsker meg det venninnene min klager på?

Til dere HELDIGE som har alt dette: Åååhh dere er så...så...HELDIGE altså :-)

Skrevet

Du kan kanskje sitte barnevakt for noen av venninne dine? Da hjelper du jo dem samtidig som du får surra litt med småungene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...