Gå til innhold

kan noen forklare meg den reklamen om gule sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på tråden om reklamer som man ikke forsto. jeg tror ikke at jeg har forstått den reklamen hvor de bestiller en tur til Paris.. Hvis det er noe morsomt eller noe poeng med den , kan ikke noen forklare meg det? irriterer meg at jeg ikke forstår den.

Skrevet

Han sitter og hører på jentepratet om turer til Paris for n'te gang, og har sett seg lei på det. Derfor går han på gule sider, bestiller tur til dem for å få slutt på det evige pratet.

Skrevet

Han sitter og hører på jentepratet om turer til Paris for n'te gang, og har sett seg lei på det. Derfor går han på gule sider, bestiller tur til dem for å få slutt på det evige pratet.

ok da har jeg skjønt det:)Trodde at det var et annet poeng som lå bak.

Skrevet

ok da har jeg skjønt det:)Trodde at det var et annet poeng som lå bak.

En jeg IKKE skjønner, er den for et eller annet parabol/bredbåndselskap, hvor det kommer folk som har med seg fotball, PC, gullfisk (!) etc. til et hus. Hva er poenget med den?

Skrevet

En jeg IKKE skjønner, er den for et eller annet parabol/bredbåndselskap, hvor det kommer folk som har med seg fotball, PC, gullfisk (!) etc. til et hus. Hva er poenget med den?

Åh, den er så teit!

Skrevet

Haha!!

Det er selvfølgelig ikke noe stort poeng å forstå, så jeg kan ikke fatte at jeg ikke skjønte hva det dreide seg om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...