Gjest tjohoi Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 En gravid vennine av meg har skyldt mye på ammetåken helt siden hun ble gravid... kan noen forklare meg hva dette er.. for en som ikke har opplevd det høres det gresk ut..... 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Tåke inni hodet. Man husker ingenting, ikke engang 2 minutter. Det eneste man tenker på er baby, baby og baby. Hadde du spurt meg hvilket år vi var i, sånn omtrent i mars/april i år hadde jeg nok brukt lang tid på å svare. 0 Siter
Gjest trett og lykkelig Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Å ha ammetåke allerede tidlig i svangerskapet høres voldsomt ut. At man skifter fokus etter fødselen, og fokuserer veldig mye på babyen (og dermed mindre på alt annet) er helt sikkert. I tillegg er "ammetåken" sikkert et resultat av mangel på (sammenhengende) søvn, over lang tid (uker og måneder). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.