Gå til innhold

uspesifisert sydentur

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor
Skrevet

Har dere reist uspesifisert til syden?Og hva var resultatet?

Jeg og gubben håper å ei uke alene i høst.Vi reiser uten barn,så vi trenger ikke all verden av standard.

Skrevet

Jeg har aldri dratt uspesifisert noen gang.

Men jeg vet fra andre at det er ikke alle land en bør dra uspesifisert til.

Har dere tenkt på hvor dere vil dra ?

Skrevet

Jeg har dratt masse uspesifisert. Siste gangen til Tyrkia og vi fikk et flott hotell med svømmebasseng.

Skrevet

Ja, én gang.

Utsikt til en murvegg, ellers helt ok. Balkong på ca 2,5 m2.

Ca 300 m til stranda, måtte krysse én vei.

Husker at det var noe med dusjen, men at det var til å holde ut.

Hadde ikke store krav - den gang :-/

I voksen alder har jeg vært på charterreise kun en gang - med partner og da med andre krav. I dag ville jeg definitivt gått for spesifisert om jeg reiste med kjæreste og skulle tilbringe f.eks lange morgener innendørs... Og flere frokoster på balkongen...

Men, om det stod mellom uspesifisert eller ingen tur/bekymringer for utgiftene, ville jeg definitivt gått for uspesifisert.

Dere vil forhåpentligvis være mer opptatt av hverandre enn standarden på hotellet :)

Skrevet

fantastisk opplevelse med Star Tour, knallhotell med all komfort, det samme med Apollo, superleilighet for en tiendel av prisen, meget fornøyd

Skrevet

Jeg har reist uspesifisert mange ganger. Både med og uten barn. Har alltid gått bra. (Ikke perfekt alltid, men greit)

Når man reiser i lavsesong fungerer dette generelt best ettersom det da er mest ledig.

Skrevet

Reiste en gang uspesifisert til Gran Canaria, kom på et helt topp hotell i Puerto Rico, det lå til og med helt nede ved stranden, så vi slapp alle trappene.

Når dere reiser uten barn spiller det vel ikke så stor rolle, dere skal vel ikke tilbringe all verdens tid på hotellrommet uansett(eller :o)??), det viktigste er at det er rent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...