Gå til innhold

Hva synes dere om denne bikinien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den synes jeg var grell, men jeg aner ikke hva som er in for 19-åringer. Snuppete, usexy, rar fasong på begge delene.

Skrevet

Lite tips bare - hvis hun har store bryster vil en slik topp kunne gi nakkesmerter på grunn av vekten! Snakker av erfaring...

Skrevet

Den synes jeg var grell, men jeg aner ikke hva som er in for 19-åringer. Snuppete, usexy, rar fasong på begge delene.

Det synes jeg og, men ettersom det er 18 år siden jeg var 19 så regnet jeg med at mine synspunkter på akkurat det egentlig var ganske uvesentlige... ;o)

Skrevet

Pen fremme, mye stasj (og skrift på baken...) bak.

Men for en 19-åring? Sikkert flott.

Hvilken stil har hun vanligvis?

Stasj, klassisk, nøytral, sporty, funky osv?

Henriette1365380130
Skrevet

Pen fremme, mye stasj (og skrift på baken...) bak.

Men for en 19-åring? Sikkert flott.

Hvilken stil har hun vanligvis?

Stasj, klassisk, nøytral, sporty, funky osv?

Hm, vanskelig å si. Litt søt, stilig og sporty? Noen ganger mer klassisk? Hva synes du da? Takk for svar :)

Henriette1365380130
Skrevet

Hun er litt snuppete da, så tror den vil passe henne. Men det er fint å høre hva dere synes, så kanskje jeg kan se på noe annet istedet!

Henriette1365380130
Skrevet

Det synes jeg og, men ettersom det er 18 år siden jeg var 19 så regnet jeg med at mine synspunkter på akkurat det egentlig var ganske uvesentlige... ;o)

Huff da, hvorfor synes du at den var grell da?

Skrevet

Hm, vanskelig å si. Litt søt, stilig og sporty? Noen ganger mer klassisk? Hva synes du da? Takk for svar :)

Stilig, sporty og litt klassisk... Og søt da.

Mmmm, da ville jeg ikke umiddelbart gått for denne bikinien, da jeg synes den er mer stasjy og funky.

Ville kanskje gått for noe "renere" eller mer sporty, om jeg var deg - og om mine bilder av stilen hennes stemmer overrens med hvordan hun faktisk er :)

Skrevet

Huff da, hvorfor synes du at den var grell da?

Jeg er 20 år for gammel til å uttale meg om ungdomsmoter. Sånn er det bare. :o)

Dessuten synes jeg det er gyselig med alle slags bukser med skrift på rumpa...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg likte den.

Likte overdelen best. Underdelen var kanskje litt for speiell for meg, men sikkert ikke om jeg hadde vært 19.

Gjest toppen var fin
Skrevet

Overdelen var fin (man må ha passe store pupper, den fasongen er finest hvis man ikke har helt små pupper, og hvis man har tunge pupper, er det ikke behagelig med all vekten rundt nakken).

Underdelen likte jeg ikke, hverken båndene, fasongen (skal buksen være så lavt på hoftene, synes jeg den skal være mindre. Større bukser bør sitte høyere på hoftene) og aller minst likte jeg Juicy-trykket).

Modellen/damen var jo flott, da ser alt sexy ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes den var stilig! (Selv om det lignet litt på undertøy) =)

Skrevet

Jeg syns den var litt morsom jeg. Men jeg syns bikini må passe, og at det er et plagg man absolutt MÅ prøve, ikke få i gave.

Dessuten syns jeg teksten Juicy var til å spy av.

Men altså ellers: gøyal! Men jeg er altfor voksen til å vite noe om 19åringers smak.

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg syns den var litt morsom jeg. Men jeg syns bikini må passe, og at det er et plagg man absolutt MÅ prøve, ikke få i gave.

Dessuten syns jeg teksten Juicy var til å spy av.

Men altså ellers: gøyal! Men jeg er altfor voksen til å vite noe om 19åringers smak.

Juicy er merket da, det står der jo eegentlig ikke pga betydningen av ordet. Men det er det jo ingen som vet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Overdelen var fin (man må ha passe store pupper, den fasongen er finest hvis man ikke har helt små pupper, og hvis man har tunge pupper, er det ikke behagelig med all vekten rundt nakken).

Underdelen likte jeg ikke, hverken båndene, fasongen (skal buksen være så lavt på hoftene, synes jeg den skal være mindre. Større bukser bør sitte høyere på hoftene) og aller minst likte jeg Juicy-trykket).

Modellen/damen var jo flott, da ser alt sexy ut.

"Modellen/damen var jo flott, da ser alt sexy ut."

Men hun var stygg på håret :P

Skrevet

Hehe, da vil hun gå på stranden å se ut som en bløtkake....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...