Gjest Knoll&tott Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hva er egentlig det? Skolegutten her i huset skal være med på den i morgen. Noen som har peiling på hva det er??? Skal han ha noe med seg??? Skjønner ikkeno jeg... Har ikke fått noe info fra skolen dessverre 0 Siter
tuss&troll Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Når jeg søkte på nettet så fikk jeg fram at dette er en marsj med inntekt til Kreftsaken. Har du ikke fått noen beskjed fra skolen skal de sikkert ikke ha med seg noe spesielt. 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Når jeg søkte på nettet så fikk jeg fram at dette er en marsj med inntekt til Kreftsaken. Har du ikke fått noen beskjed fra skolen skal de sikkert ikke ha med seg noe spesielt. Jeg pakka te på termos og ei god niste :-) Håper det er bra. Selv ligger jeg med feber idag :-( Skulle egentlig vært med han, men kan ikke det når jeg er syk og mannen min er på jobb :-(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.