Gå til innhold

Menn som ikke holder hva de lover :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg skikkelig sur. Eks'en er av og til så håpløs! Han er flink med barna når han gidder/må, men han er også veldig flink til å love dem ting han ikke klarer å holde.

Alt skal liksom skje på hans premisser, og han skjønner ikke hva det gjør med en 5-åring når han lover og lyger.

"Jaja, det er jo ingen fare, vi får ta det en annen dag" sier han, ok for meg, men for en 5-åring som har gått og gledet seg er ikke det noen hyggelig beskjed å få.

Eldstemann merker ikke så mye til det, vi bor jo nær hverandre, så han styrer det mer selv, stikker innom når han selv vil og sånn. Men minsten blir veldig lei seg når han ikke holder en avtale, og i dag merket jeg det ekstra godt på ham, han lot det gå utover meg og var skikkelig sur og tverr i hele ettermiddag.

Han har en krevende jobb og alt det der, det er greit, men jeg har sagt så mange ganger at han ikke skal love noe før han er 100 % sikker på at han kan holde det, da er det bedre at han ikke sier noe, og heller overrasker dem hvis han rekker det.

Men det går liksom ikke inn....

Jeg blir så oppgitt, han skjerper seg hver gang jeg blir sur, men det varer jo aldri...

MANNFOLK!!!!! :o(

Skrevet

Enig. Har også en slik (h)"æks".

Myten om at noen mannfolk aldri blir "voksen" - er herved opplest og vedtatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...