Gå til innhold

Et filmredigeringsspm...stillbilde utifra film?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Går det an å hente et stillbilde ut fra et filmklipp? Feks hvis jeg har et filmklipp av en dame som går bortover, kan jeg da "fryse" bildet, og dermed få et stillbilde av denne damen? Bruker Adobe Premiere...

Skrevet

Jeg bruker Power Cinema og der går det iallefall an, men jeg kjenner ike til det programmet du har

Skrevet

Kjenner ikke det programmet, men jeg bruker Pinnacle Studio og der går det fint.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Kjenner ikke det programmet, men jeg bruker Pinnacle Studio og der går det fint.

Ja, men HVORDAN?

Skrevet

Ja, men HVORDAN?

Når du har valgt et filmklipp som du har lastet inn på PC'en, så velger du bare den funksjonen i menyen (husker ikke hva funksjonen kalles, og de er likevel ulike i de ulike redigeringsprogrammene).

Da kan du spille av/hoppe rundt i klippet til du finner det delbildet du ønsker. I Studio kan du hoppe et stillbilde av gangen slik at du kan velge det stillbildet som er av best kvalitet.

Så trykker du bare på "catch" (eller noe sånt) og programmet spør deg om hvor du vil lagre bildet.

Men uten å kjenne ditt redigeringsprogram så er det umulig å forklare. Og hadde du kjent til Pinnacle Studio så kunne jeg ha forklart deg det på bedre måte:-)

Skrevet

Ja, men HVORDAN?

Jeg har en knapp som heter snapshot, trykker bare i vei på den, og så finner jeg bildene igjen i en mappe med samme navn i mine dokumenter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...