Gjest wonderinggirl Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Går det an å hente et stillbilde ut fra et filmklipp? Feks hvis jeg har et filmklipp av en dame som går bortover, kan jeg da "fryse" bildet, og dermed få et stillbilde av denne damen? Bruker Adobe Premiere... 0 Siter
Aryane Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg bruker Power Cinema og der går det iallefall an, men jeg kjenner ike til det programmet du har 0 Siter
Goliath Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Kjenner ikke det programmet, men jeg bruker Pinnacle Studio og der går det fint. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Kjenner ikke det programmet, men jeg bruker Pinnacle Studio og der går det fint. Ja, men HVORDAN? 0 Siter
Goliath Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Ja, men HVORDAN? Når du har valgt et filmklipp som du har lastet inn på PC'en, så velger du bare den funksjonen i menyen (husker ikke hva funksjonen kalles, og de er likevel ulike i de ulike redigeringsprogrammene). Da kan du spille av/hoppe rundt i klippet til du finner det delbildet du ønsker. I Studio kan du hoppe et stillbilde av gangen slik at du kan velge det stillbildet som er av best kvalitet. Så trykker du bare på "catch" (eller noe sånt) og programmet spør deg om hvor du vil lagre bildet. Men uten å kjenne ditt redigeringsprogram så er det umulig å forklare. Og hadde du kjent til Pinnacle Studio så kunne jeg ha forklart deg det på bedre måte:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Ja, men HVORDAN? Jeg har en knapp som heter snapshot, trykker bare i vei på den, og så finner jeg bildene igjen i en mappe med samme navn i mine dokumenter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.