Gå til innhold

Spørsmål om PCOS?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei sykdom

1) Kan ytre symptomer på PCOS som mannlig håravfall og mannlig behåringsmønster ha andre årsaker enn PCOS?

2) Diane er til en viss hjelp mot hårveksten og hudproblemene, men den har ikke stanset de. Jeg opplever fortsatt sakte men sikkert økt behåring. Er det noen annen medisin jeg kan bruke i tillegg? Kan jeg evt. ta to p-piller om dagen eller vil det kunne føre til blodpropp?

3)Jeg er 165 cm høy og veier 65kg. Har klart å gå ned tre kilo uten at det har hjulpet noe. Kan jeg ha noe å hente på å redusere vekten ytterligere?

4) Kan det hjelpe på de ytre symptomene å få brent hull i "cystene"?

5) Kan en få brent hull i cystene hos vanlig privat gynekolog eller må det gjøres på sykehus?

6) Hva er det som gjør at en utvikler PCOS? Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon og 28 dagers syklus. Jeg tror bestemt at jeg har hatt eggløsninger også fordi jeg alltid har hatt kraftig PMS. Det var plutselig etter at jeg startet med Litium og gikk opp i vekt fra 64-68kg at disse plagene kom.

Mye å lure på..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197516-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...