Gå til innhold

Orgasme under samleie. Hvor lang tid?

Gjest Litt inn og litt ut, så gjentar vi...

Anbefalte innlegg

Gjest Litt inn og litt ut, så gjentar vi...

Hei alle.

Jeg er en gutt/mann på 34år som er samboer med en jente på 30. Sexlivet vårt er hyppig og veldig bra, men vi har allikevel en ting vi lurer på.

Samboeren min har ikke noe problem med å få orgasme ved oralsex, eller ved annen direkte stimulering av klitoris. Ved oralsex går det som oftest bare få minutter før hun kommer, men dette varierer selvsagt en del, men aldri mer enn 10min.

Orgasme under samleie er et annet kapitell. Dette skjer veldig sjelden, og da kun etter relativt lang stimulering.

Ikke at dette er et problem, men vi lurer litt på hvor lang tid dere jenter som får vaginal orgasme bruker før dere kommer? Vet det ikke finnes noe standard svar, men litt interresant allikevel.

Hilsen oss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197519-orgasme-under-samleie-hvor-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke inntrykk av at det er spesielt vanlig å oppnå vaginalorgasme i det hele tatt jeg. Så dere er heldige som får det til :-) Her i huset er det "bare" orgasmer ved stimulering av klitoris som gjelder (og tro for all del ikke at jeg klager, hehe).

Gjest Samleieorgasme???

Nei, det har jeg nesten aldri fått. (Kan i hvertfall telle det på to hender) Er 35 og har nesten alltid hatt sexpartner.

Laaaang tid, veldig kåt og litt hjelp direkte på klitoris hjelper litt.

Men så er kanskje ikke jeg helt gjennomsnittlig. Har nok ganske tungt for å få orgasmer i det hele tatt. Og ikke kan jeg skylde på gubben heller ettersom han gjør alt jeg bare kan ønske meg.

Gjest Dior femme

Har ingen problem med å få orgasme ved samleie, men det er ikke vaginalorgasme. Fullt mulig å få klitorisorgasme under et samleie. Mer enn nok stimulans for meg i hvert fall:)

Om dama di ikke får orgasme under samleie så tror jeg ikke det er så uvanlig. Ikke stress med det så lenge det ikke er et problem.

Med eksmann fikk jeg svært sjelden orgasme.

Med kjærsten er jeg så tent at jeg begunner å komme idet han begynner å trenge seg inn..

Jeg får alltid flere orgasmer etter hverandre, frem til det kommer for han.

Jeg blir så tent når han kommer at jeg spruter samtidig som han de fleste gangene.

Vi foretrekker stillinger med mye hud-kontakt.

Alle er vi forskjellige.

Jeg har venninner som aldri har opplevd hverken orgasme eller ejakulasjon.

Nyt det dere har sammen.

Orgasmene er ikke det viktigste, det er kosen rundt det.

:o)

Med kjærsten er jeg så tent at jeg begunner å komme idet han begynner å trenge seg inn..

Jeg blir så tent når han kommer at jeg spruter samtidig som han de fleste gangene.

Alle er vi forskjellige.

Nyt det dere har sammen.

Jeg begynte sannelig å lure på om det var jeg som hadde skrevet dette.... ;o)

Annonse

Gjest Jeg også idag

Alle er vi forskjellige.

Nyt det dere har sammen.

Jeg får lettest orgasme ved samleie, ikke oralsex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...