Gå til innhold

FU: Hvor ofte har du kontakt med eksen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Statistisk sentralstøvsuger
Skrevet

Du som har barn med eksen - hvor ofte har du kontakt med ham/henne - og hva slags kontakt?

Mer enn tre dager i uka? Telefon, mail, messenger eller annet?

Hva prater dere om?

Vet nuværende partner om kontakten, og aksepterer hun/han den?

Gjest javakaffe
Skrevet

Ikke aktuelt for min del. Men kommentar. Vet nåværende partner om det? Hvem i all verden skjuler noe sånt? Og hvorfor? Det gir da bare grunn til mistanke.

Gjest lissemor
Skrevet

Ikke aktuelt for min del. Men kommentar. Vet nåværende partner om det? Hvem i all verden skjuler noe sånt? Og hvorfor? Det gir da bare grunn til mistanke.

Jeg har vel bortimot daglig kontakt med faren til datteren min.Men så er vi perlevenner også da:)

Min mann og han er kompiser,jeg og dama til eksen er venninner,vi går på byen sammen,spiser middag sammen,feirer bursdager og slikt sammen,ringer,mailer,ja slikt som "vanlige" venner gjør.

Og...JA,jeg vet at vi har et unikt forhold.

Han var faktisk toastmaster i bryllupet vårt i fjor:)

Skrevet

Han henter barna hver 14 dag og vi kan i forkant av det sende sms om tider ol.

Vi kan også spørre hverandre om pc ting mm. på sms/telefon.

Han tar gjerne en kaffe her ved henting/levering.

Han sender mms med bilder av ungene når de fisker, bader ol når de er med han på hytta.

Min mann og jeg besøkte dem også på hytta en dag i sommer og gjør det gjerne igjen. (en god stund var bare min mann og xn på hytta da barna og jeg var ute i båten og fiska)

Vi prater sammen om gaver til jul og bursdager for ikke å handle likt.

Så her er det alt fra nesten ikke noe kontakt mellom samværshelgene til mer kontakt enn normalt.

Min mann har ingen problemer med dette, og føler seg ikke truet på noen måte. Det har han heller ingen grunn til for bedre mann kan jeg ikke få. Men barna har kjempegodt av å kunne omgås oss alle på en avslappet måte.

Gjest javakaffe
Skrevet

Jeg har vel bortimot daglig kontakt med faren til datteren min.Men så er vi perlevenner også da:)

Min mann og han er kompiser,jeg og dama til eksen er venninner,vi går på byen sammen,spiser middag sammen,feirer bursdager og slikt sammen,ringer,mailer,ja slikt som "vanlige" venner gjør.

Og...JA,jeg vet at vi har et unikt forhold.

Han var faktisk toastmaster i bryllupet vårt i fjor:)

Sært... Er dere fucking good friends alle fire også kanskje?

Gjest Madagaskar
Skrevet

Self. vet samboeren min at jeg og eksen har kontakt..Vi har tross alt barn sammen..;)

Men når vi ser bort fra den kontakten vi har fordi vi må, pga datteren vår, så har vi kontakt ellers og...både gjennom telefon og det at vi møtes.

Han og samboer er gode venner, og jeg begynner å bli kjent med dama hans (de har ikke vært sammen så lenge ennå).

Hadde en del vennepar på besøk for et par helger siden, der vi lagde mat og koste oss. Da var de her de og.

Når eksen min ikke hadde dame, var jeg og datteren vår der av og til å lagde\spiste middag sammen med han, slik at hun kunne få gjøre sånne hverdagslige ting sammen med oss begge sammen.

Dette var mest hvis samboeren min var ekstra lenge på jobb da, så det var ikke det at han ikke fikk mat..hehe..

Men han har blitt med dit og lagd mat han også.

har egentlig et supert forhold. de er kjempegode venner og eksen min sitter ofte her sammen med samboeren min når jeg kommer hjem.

I dag skal de begge ta med seg datteren vår på Madagaskar-filmen..hehe..;)

bare kos det!

Hvorfor lurer du da? hvordan har du det da, du som er hovedinnlegger?

klem

Gjest lissemor
Skrevet

Sært... Er dere fucking good friends alle fire også kanskje?

...var den til meg?

Og hvis du lurer på om vi er knullkompiser,så nei,det er vi definitivt ikke.

Skrevet

*LOL*

For et oppfinnsomt nick hehe :D

:)

Skrevet

Self. vet samboeren min at jeg og eksen har kontakt..Vi har tross alt barn sammen..;)

Men når vi ser bort fra den kontakten vi har fordi vi må, pga datteren vår, så har vi kontakt ellers og...både gjennom telefon og det at vi møtes.

Han og samboer er gode venner, og jeg begynner å bli kjent med dama hans (de har ikke vært sammen så lenge ennå).

Hadde en del vennepar på besøk for et par helger siden, der vi lagde mat og koste oss. Da var de her de og.

Når eksen min ikke hadde dame, var jeg og datteren vår der av og til å lagde\spiste middag sammen med han, slik at hun kunne få gjøre sånne hverdagslige ting sammen med oss begge sammen.

Dette var mest hvis samboeren min var ekstra lenge på jobb da, så det var ikke det at han ikke fikk mat..hehe..

Men han har blitt med dit og lagd mat han også.

har egentlig et supert forhold. de er kjempegode venner og eksen min sitter ofte her sammen med samboeren min når jeg kommer hjem.

I dag skal de begge ta med seg datteren vår på Madagaskar-filmen..hehe..;)

bare kos det!

Hvorfor lurer du da? hvordan har du det da, du som er hovedinnlegger?

klem

Det kan vi komme tilbake til ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har i grunn lite kontakt med eksen. Vi har en datter på 15 år sammen.

Snakker stort sett med han de gangene han er å henter datteren vår, nå er ikke det så veldig ofte lenger, men ca hver tredje helg i gjennomsnitt. Blir vel gjerne slik når de blir så store. Hender også en sjelden gang vi snakkes i telefonen hvis det er noe veldig spesielt.

Men vi har i grunn hyggeligere kontakt nå de siste par årene enn vi har hatt tidligere.

Men hadde jeg hatt mer kontakt med eksen, så hadde så klart samboeren min visst om det.

Skrevet

Meg og eks'en har et greit forhold mesteparten av tiden, vi samarbeider greit om barna og snakker sammen stort sett hver dag, både på telefon og msn. Selvfølgelig vet kjæresten min om dette, hvorfor skulle jeg skjule det? Det har jeg ingen grunn til.

Akkurat nå er jeg litt irritert på eks'en, så da vet jeg at det gjerne går et par dager før han ringer, han er ganske hårsår, og tåler ikke så godt å få kjeft.....det fikk han så det holdt i går!!! Så tror han at han straffer meg ved å ikke ta kontakt, men jeg bryr meg ikke, og det vet jeg irriterer ham :o)

Helst ville han hatt meg på telefonen for å be om unnskyldning og trygle ham om å tilgi meg for at jeg hadde kritisert ham, men nei....han må nok krype til korset selv og innse sine feil!

Men vanligvis er vi kjempegode venner!

Skrevet

Alt fra flere ganger om dagen til en gang i uka. På tlf eller sms eller msn.

Og vi sender hverandre mms når vi gjør ting med barna slik at vi får med oss noe av det som skjer.

En partner ville visst om det, og jeg regner med at kjæresten hans vet om det. Det er begge som ringer hverandre om alt og ingenting.

Har et kjempebra forhold og gjør gjerne ting sammen sammen med barna som å gå på kino etc. VELDIG glad vi har det sånn!

Skrevet

Vi sender et par SMS når vi har bursdag. Bortsett fra det snakker vi ikke sammen og jeg har ikke sett ham siden det ble slutt for tre år siden.

Skrevet

Omtrent hver dag. Da pr. mail stort sett. Utveksler små historier om ungene, praktiske ting om dem og avtaler div. endringer i samværet.

Noen ganger i uka (?) sender vi sms av samme grunn. Noen ganger i mnd (?) hender det vi snakker sammen også. Forleden dag fikk jeg skyss med ham på vei til jobben f.eks.

Min kjæreste synes det er greit, men jeg fortalte jo fort at jeg var nødt til å ha en viss kontakt med eksen min på grunn av ungene. Eksens nye samboer synes også det er greit og jeg har sagt til henne at om hun synes det blir for mye så må hun ikke nøle med å si fra! I dag ba hun meg hjem til dem for å hilse på den nye kattungen... :o)

Skrevet

Sikkert tre ganger i uka og partneren er helt konfortabel med det.

Skrevet

Sikkert tre ganger i uka og partneren er helt konfortabel med det.

Hæ har du fått deg kjærste Dorthe?

Skrevet

Hæ har du fått deg kjærste Dorthe?

Nei, jeg har ingen men faren til minstemann har vært gift noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...