Gå til innhold

Sosialistene taper oppslutning - er faren over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er den forskningen med befruktede fostre som er mest lovende. De nye cellene kan da dele seg til alle forskjellige celler i hele kroppen, også nerveceller som kroppen stort sett ikke fornyer

Joda, men stamceller er mer enn bare det. Men absolutt alt er forbudt pr. idag.

".........................................."

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• flisa

15

• Goliath

15

• gripp

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joda, men stamceller er mer enn bare det. Men absolutt alt er forbudt pr. idag.

".........................................."

Jeg vet det. Og slik vil de fleste partiene at det skal være også. Folk tenker ikke lenger enn nesa rekker så lenge det ikke gjelder dem og deres.

Antagelig så tenker jeg ikke lenger jeg heller selvom jeg tviler på at stamcelleforskning kommer meg til gavn. Men kansje alle de som kommer etter meg og er ferske i gamet.

Gjest Bertinemor
Skrevet

Det vil vise seg. Det jeg argumenterer mot er den ensidige høyrevridningen mange (bl.a du) står for. Er det virkelig noen som tror at et politisk styre som er helt ute på den ene eller den andre siden vil fungere? Fullstendig høyrestyring = vekk med velferdsstaten. Fullstendig sosialiststyring = vekk med den frie verden. Alt etter hvilke ståsted man ser det fra, så kan disse to alternativene fortone seg nøyaktig like ille. Desverre er det bare et lite gjøk-parti med en gnom som leder som har vært i nærheten av å ligge godt i sentrum i det siste - og det partiet har kun et samarbeid med en høyre-overmakt som alternativ.

"............................................."

Fullstendig enig :)

Skrevet

Og jeg har, som sagt, ikke på noe punkt påstått at Sverige "har skjønt det" - jeg påpeker den åpenbare idiotien i å gnage og hyle om sovjet og pol pot, ved å sammenlikne med det eneste realistiske landet i den sammenhengen: Sverige.

Jeg er hverken sosialist eller høyregnom. Men her og nå har det høy prioritet for meg å bli kvitt KrF fra regjeringen, og da må man lempe litt på kravene (som i alle andre slike situasjoner).

"..........................................."

Egentlig er vi ikke så veldig uenige.

Men skal man diskutere, så må det jo bli på de (u)vesentlige punkter vi ikke er helt enige:-)

Skrevet

Egentlig er vi ikke så veldig uenige.

Men skal man diskutere, så må det jo bli på de (u)vesentlige punkter vi ikke er helt enige:-)

Lite poeng i å sitte å nikke og smile, ja :-)

"Ja, det har du helt rett i!"

"Nei, DU har rett!"

"Å, jeg ber."

Skrevet

Lite poeng i å sitte å nikke og smile, ja :-)

"Ja, det har du helt rett i!"

"Nei, DU har rett!"

"Å, jeg ber."

Nikker og smiler :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...