Gå til innhold

1 eggleder = sjangse for befrukning kun annenhver mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik?

Måtte nemmelig fjerne en eggleder da jeg ble gravid utenfor livmor... (har dog to eggstokker)

Noen som vet?

Skrevet

Den ene egglederen_kan_fange opp egg fra begge siden, men ettersom jeg har forstått skjer det ikke alltid.

Skrevet

Søsteren min fjernet den ene egglederen som følge av en infeksjon. Da var hun 20 år. Nå har hun 3 barn.

Tror ikke du skal bekymre deg for å ikke bli gravid.

Gjest kalendria
Skrevet

vet ikke hvordan det er når du har to eggstokker. Kjenner ei som har fjernet den ene eggstokken også, og da er det vanlig at den andre tar over, slik at hun likevel har eggløsning hver mnd. Og hun har fått flere barn etter at hun mistet den eggstokken. Men hun kom tidlig i overgangsalderen, siden eggene ble fortere "brukt opp".

Uansett har du i alle fall sjangs til å bli gravid annenhver mnd., så tipper at det eneste som kan skje er at det tar deg litt lengre tid å bli gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...