Gå til innhold

Trenger hjelp til prisberegning

Anbefalte innlegg

Gjest kurslederen
Skrevet

Jeg har nylig startet opp et kurs for første gang, dette går 14 ganger over like mange uker. Her kan man melde seg på så langt det er plasser igjen, uansett hvor langt kurset har kommet.

Men så var det dette med beregning av pris, da. Her plundrer jeg litt. Jeg tenkte å ta full pris av dem som melder seg fram til tredje kursdag. Men jeg synes ikke jeg kan ta full pris for dem som melder seg senere. Hvordan bør jeg håndtere dette så prisen føles rettferdig for alle parter?

Skrevet

Betale for dagens og alle de gjenstående kursdager?

Melder man seg inn første dag, blir det 14 * pris pr dag.

Melder man seg inn dag to, blir det 13 * pris pr dag.

Melder man seg inn dag 4, blir det 10 * pris pr dag.

Skrevet

Jeg tror jeg ville latt de som begynte noen dager senere betale litt mer pr dag enn de som startet på dag 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...