Gjest kurslederen Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg har nylig startet opp et kurs for første gang, dette går 14 ganger over like mange uker. Her kan man melde seg på så langt det er plasser igjen, uansett hvor langt kurset har kommet. Men så var det dette med beregning av pris, da. Her plundrer jeg litt. Jeg tenkte å ta full pris av dem som melder seg fram til tredje kursdag. Men jeg synes ikke jeg kan ta full pris for dem som melder seg senere. Hvordan bør jeg håndtere dette så prisen føles rettferdig for alle parter? 0 Siter
damedame Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Betale for dagens og alle de gjenstående kursdager? Melder man seg inn første dag, blir det 14 * pris pr dag. Melder man seg inn dag to, blir det 13 * pris pr dag. Melder man seg inn dag 4, blir det 10 * pris pr dag. 0 Siter
fresja Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg tror jeg ville latt de som begynte noen dager senere betale litt mer pr dag enn de som startet på dag 1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.