Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg har barbert meg i alle år, men kan ikke si jeg har hatt et tørt og kjedelig sexliv p.g.a det. Jeg barberer meg ikke bare for sexen sin skyld, men føler meg overhodet ikke vel med masse hår der nede, syns rett og slett det er uhygenisk, disse såkalte ekspertene kan nå si hva de vil...

Gjest angelina999

Jeg har barbert meg i alle år, men kan ikke si jeg har hatt et tørt og kjedelig sexliv p.g.a det. Jeg barberer meg ikke bare for sexen sin skyld, men føler meg overhodet ikke vel med masse hår der nede, syns rett og slett det er uhygenisk, disse såkalte ekspertene kan nå si hva de vil...

Enig med deg. Kunne ikke falle meg inn å få ei "busk" der nede igjen etter så mange år uten... Føles mer hygienisk...OG bedre for partneren under oralsex.

Samme hva de skriver, jeg går ikke tilbake til ubarbert jeg, ihvertfall. :)

Syns fortsatt det er mye bedre uten hår, og det er ihvertfall alt annet enn tørt. Ikke har jeg fått hudproblemer, og jeg kan heller ikke klage på manglende eller færre orgasmer.

Slikking og full bush er heller ikke så kul kombinasjon.

;-p

Samme hva de skriver, jeg går ikke tilbake til ubarbert jeg, ihvertfall. :)

Syns fortsatt det er mye bedre uten hår, og det er ihvertfall alt annet enn tørt. Ikke har jeg fått hudproblemer, og jeg kan heller ikke klage på manglende eller færre orgasmer.

Slikking og full bush er heller ikke så kul kombinasjon.

;-p

"alt annet enn tørt".....hehe..akkurat det forundrer meg ikke.

Annonse

Uskyldig??...hæ???....du har vel aldri vært det:-)

"Uskyldig??...hæ???....du har vel aldri vært det:-) "

Du har vel rett i det, hehe. Ikke vits i å late som jeg er det engang, det blir gjennomskuet hver gang ;)

Man har dessuten mye mer moro om man ikke er så uskyldig ;-p

"Uskyldig??...hæ???....du har vel aldri vært det:-) "

Du har vel rett i det, hehe. Ikke vits i å late som jeg er det engang, det blir gjennomskuet hver gang ;)

Man har dessuten mye mer moro om man ikke er så uskyldig ;-p

Det er jeg faktisk helt enig i. Er man uskyldig så er det ikke mye "galt" man har gjort heller.

Bedre med jenter som er skyldige enn de som er helt uskyldige, mener nå jeg, men så er jeg en gammel gris også da:-)

Hadde du barbert deg om kjæresten din ikke slikket? Jeg gjorde det en stund, men vi har så sjelden sex....

Ja for å si det rett ut så gjør jeg det ikke for kjæresten sin skyld, men for min egen del.

Var singel i ca 1/2 år da det ble slutt med eksen, men barberte meg hele tiden allikevel.

Annonse

Det er jeg faktisk helt enig i. Er man uskyldig så er det ikke mye "galt" man har gjort heller.

Bedre med jenter som er skyldige enn de som er helt uskyldige, mener nå jeg, men så er jeg en gammel gris også da:-)

"Bedre med jenter som er skyldige enn de som er helt uskyldige, mener nå jeg,"

Jeg ser kanskje litt uskyldig ut, men det inntrykket stemmer ikke lenger når jeg avsløres av øynene, hehe ...

"men så er jeg en gammel gris også da:-) "

Det var nå dine ord, da - ikke mine.

"Bedre med jenter som er skyldige enn de som er helt uskyldige, mener nå jeg,"

Jeg ser kanskje litt uskyldig ut, men det inntrykket stemmer ikke lenger når jeg avsløres av øynene, hehe ...

"men så er jeg en gammel gris også da:-) "

Det var nå dine ord, da - ikke mine.

Øynene avslører deg? Send meg bilde av dem så får jeg se om det stemmer:-)

Øynene avslører deg? Send meg bilde av dem så får jeg se om det stemmer:-)

Det er vel heller hva man kan se _gjennom_ øynene som avslører...og det er ikke noe som er enkelt å fange i et bilde.

;)

Dessuten vil jeg ha bilde tilbake om jeg skulle sendt noe, men der står du jo steilt og vil ikke gi deg.?

Det er vel heller hva man kan se _gjennom_ øynene som avslører...og det er ikke noe som er enkelt å fange i et bilde.

;)

Dessuten vil jeg ha bilde tilbake om jeg skulle sendt noe, men der står du jo steilt og vil ikke gi deg.?

Hehe, bilde av bare øynene mine kan du jo få:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...