Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å påstå at eksperter som framfører et syn på en sak, er hjernevaskede, kaller jeg flåsete.

Nå kommer siste ord fra meg i denne saken:

Skjønte du virkelig ikke at det var ironi det jeg sa? At jeg ironisk sa at de som ikke har problemer er hjernevaskede? At siden noen leger sier at man får problemer av å barbere seg, så må de som ikke har problemer være hjernevaskede? Det var ingenting i det jeg skrev som av et oppegående menneske kan tolkes som at jeg antydet at legene/ekspertene var hjernevaskede. Du leste det stikk motsatte av det jeg skrev.

Du klarte jaggu ikke å forstå det som ble skrevet, engang. Og så mener du at det ikke var på sin plass å spørre om du var litt dum? *ler*

"........................................"

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

"nøytral her" er ikke undertegnede, det kan sikkert moderator bekrefte.

Er du paranoid også?

Heh-heh...neida...sikkert ikke...

Her er det liksom ikke så mye mer å si. Du har jo vist at du klarer å lese så grundig feil at jeg kan ikke ta en eneste uttalelse fra deg seriøst.

"......................................"

Her får du det du ber om:

"du er ikke så altfor smart, er du?", skrev Prozak til "trysling".

Som svar på:

"slike flåsete uttalelser".

Og det er bragt på det rene at vedkommende ikke klarte å lese det som sto, men tolket det stikk motsatt. Smart? Neppe.

Og slutt nå å bytte nick hele tiden. Alle kan se at det er deg på måten du skriver på.

"..........................................."

Annonse

Det heter hønekam ;)

syns man kan ha bittelitt hår på "bjerget" jeg da...

Kjært barn o.s.v...:-)

For all del - jeg synes kvinnekjønnet er kanskje det vakreste som finnes, enten det er hårete i en eller annen grad eller ei. Men helt glattbarbert synes jeg personlig er penest. Det blir litt på samme måten som at jeg foretrekker mørkere hår (på hodet) fremfor lyst eller rødt - jeg har jo ikke noe mot det som ikke er favoritten av den grunn.

".........................................."

Som svar på:

"slike flåsete uttalelser".

Og det er bragt på det rene at vedkommende ikke klarte å lese det som sto, men tolket det stikk motsatt. Smart? Neppe.

Og slutt nå å bytte nick hele tiden. Alle kan se at det er deg på måten du skriver på.

"..........................................."

Næmmen prozzie, da. Det er greit nok å ha sine hovedinteresser knyttet til hulrom og åpninger for neden, men hvorfor havner du alltid i klammeri med folk når slikt diskuteres?

Annonse

Kanskje vedkommende ser problemet da? Han ser tydeligvis ikke egne feil.

Nå var det vel meg du rettet en personlig kommentar mot (i denne deltråden her, vilket er det jeg kommenterer), og ikke Prozak.

Så jeg ser ikke hvordan det skulle hjelpe Prozak i å "se bedre"?

Men nå takker i alle fall jeg for meg i denne etterhvert intetsigende tråden om fjæra som ble til ti høns - og som burde vært barbert bort for lenge siden...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...