Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:)

Jeg hører alltid på amber (selv om det kan koste meg mye arbeid), for hun er en klok dame!

:-D

Håper alt arbeidet svarer seg inatt, da. Så du får det du vil ha, etter både bestilling, nøkkel under matta, snytt-fordi-det-ble-nabokona-opplevelse, ny bestilling inkludert _både_ nøkkel under matta og truse på klessnora...

*krysser fingrene for at lurulf får en høydare inatt*

;-p

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Nå var det vel meg du rettet en personlig kommentar mot (i denne deltråden her, vilket er det jeg kommenterer), og ikke Prozak.

Så jeg ser ikke hvordan det skulle hjelpe Prozak i å "se bedre"?

Men nå takker i alle fall jeg for meg i denne etterhvert intetsigende tråden om fjæra som ble til ti høns - og som burde vært barbert bort for lenge siden...:-)

Dumme blir slike tråder alltid, ja :-)

Men det er jaggu ikke alltid like lett å ignorere fjolleri fra folk som åpenbart har problemer med å lese klartekst.

"..........................................."

Det har jeg. :-D

Du må be ham sende øyne til deg også, da. Og sende dine øyne i retur, det gjorde jeg ;)

Jeg har ikke noe mail address jeg kan legge ut her.

Men kanskje han kan legge ut sin mail addresse.

*blunker pent til mrxx*

Du fikk bare øynene altså?

Jeg har ikke noe mail address jeg kan legge ut her.

Men kanskje han kan legge ut sin mail addresse.

*blunker pent til mrxx*

Du fikk bare øynene altså?

Ja, bildet var av øynene. :) Øyne er viktig *s*

Han la ut mailadressen på meldinger, i meldingen fra bebba. Du får sende ham en mail og spørre :-D

Angelika1365380897

Tok en full brazilian for noen dager siden.. angrer ikke et sekund:) Føler meg super-bra!

Lurer på om det er bedre? Voksingen gjøres jo bare en gang i måneden.. og etterhvert enda sjeldnere.. Og da blir det ikke så mye kluss der nede liksom..

Noen som vet?

Annonse

:-D

Håper alt arbeidet svarer seg inatt, da. Så du får det du vil ha, etter både bestilling, nøkkel under matta, snytt-fordi-det-ble-nabokona-opplevelse, ny bestilling inkludert _både_ nøkkel under matta og truse på klessnora...

*krysser fingrene for at lurulf får en høydare inatt*

;-p

Når du setter det opp slik, så bør det bli bra!

Men det var vinduskvasken jeg hadde i tankene da jeg sa det lå mye arbeid i å følge dine råd...

Det er jo noen som sier: "Et øye for et øye, en tann for en tann", så da får du få øyne tilbake også...

Hehe,nja..vi får se til uka, har ikke bilde her, hvis ikke solguden sender meg det i retur da.

Så hvis jeg sender bilde av godsaken så ??.....hehe

Hehe,nja..vi får se til uka, har ikke bilde her, hvis ikke solguden sender meg det i retur da.

Så hvis jeg sender bilde av godsaken så ??.....hehe

"Så hvis jeg sender bilde av godsaken så ??.....hehe "

Det er lov å håpe... Det er jo freddan!

Annonse

Da kan jeg jo be henne om å få bilde av hennes øyne, så får jeg sjekket om jeg skulle være en anelse lesbisk?

Det kan også bli spennende...

Dette begynner å bli så spennende at jeg (nesten) vurderer å bli på dol ikveld istedenfor å gå ut og spise ikveld.

Men - siden jeg både tatt solarium og er ferdig kledd nå, så jeg får heller oppdatere meg på dol når jeg kommer hjem - eller imorgen ;)

Dette begynner å bli så spennende at jeg (nesten) vurderer å bli på dol ikveld istedenfor å gå ut og spise ikveld.

Men - siden jeg både tatt solarium og er ferdig kledd nå, så jeg får heller oppdatere meg på dol når jeg kommer hjem - eller imorgen ;)

God tur på byen :)

Kjære, søte, snille amber, vil du sende meg bilde av dine vakre øyne når du er vel tilbake?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...