Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

God tur på byen :)

Kjære, søte, snille amber, vil du sende meg bilde av dine vakre øyne når du er vel tilbake?

Og der var jeg tilbake, for en gangs skyld veldig tidlig :)

Vil du også ha bilde av øynene mine for moro skyld? Dette blir en morsom tråd etterhvert *s*

Sender du øyne tilbake da?

Og der var jeg tilbake, for en gangs skyld veldig tidlig :)

Vil du også ha bilde av øynene mine for moro skyld? Dette blir en morsom tråd etterhvert *s*

Sender du øyne tilbake da?

Ja, jeg får jo nesten stille opp og la deg få noe tilbake også ;)

Siden du gikk på byen i går, så trakk jeg meg fra dol, regnet med at det var slutt på moroa!

e-mail til meg: [email protected]

Ja, jeg får jo nesten stille opp og la deg få noe tilbake også ;)

Siden du gikk på byen i går, så trakk jeg meg fra dol, regnet med at det var slutt på moroa!

e-mail til meg: [email protected]

Du har mail. :)

Håper du får øyne fra mrxx også!

Fant han fram til riktig hus inatt, forresten?

;)

Annonse

"Men ja, han fant frem *salig og sliten* "

Verdt å vente på, med andre ord? ;)

Gleder meg til neste besøk av søvnorgasme-mestern selv, jeg *S*

Nå har du mine øyne i mailboksen din :)

Ja, mrxx sitt besøk var fantastisk, de oversteg alle forventninger. Men så fikk jeg lenket ham fast da, så jeg tviler på at han rakk noen flere i natt ;)

Nå har du mine øyne i mailboksen din :)

Ja, mrxx sitt besøk var fantastisk, de oversteg alle forventninger. Men så fikk jeg lenket ham fast da, så jeg tviler på at han rakk noen flere i natt ;)

hehehe, du tok dine forholdsregler, skjønner jeg ;) Sikkert ikke så dumt det - og etter våre anbefalinger nå så får han neppe fred om nettene en lang stund framover *S* *S*

Takk for øynene forresten! :)

hehehe, du tok dine forholdsregler, skjønner jeg ;) Sikkert ikke så dumt det - og etter våre anbefalinger nå så får han neppe fred om nettene en lang stund framover *S* *S*

Takk for øynene forresten! :)

Bare hyggelig!

Du får spre ideen om Doløynegalleriet her inne, det kan bli en hit!

Men gjerne i en ny tråd - det er nok ikke så mange som orker å lese denne om de ikke er involvert.

Og hvilken farge er det, om jeg tør spørre?

Lys kobber rød.... Jeg er rødnette, men ikke sån skikkelig rød. Har ikke noe spesielt med fregner osv.

Men det er akuratt som guttene blir skuffet når de ser det. Er man skikkelig rødnette, så vet jo mange gutter at hun da kanskje også er rød der nede. Men siden jeg ellers ikke er så rød, så tror de vel at jeg er mørk. Og da er det akuratt som de er blitt skuffet/synes det er ekkelt når de drar av trusa..

Og hvilken farge er det, om jeg tør spørre?

Lys kobber rød.... Jeg er rødnette, men ikke sån skikkelig rød. Har ikke noe spesielt med fregner osv.

Men det er akuratt som guttene blir skuffet når de ser det. Er man skikkelig rødnette, så vet jo mange gutter at hun da kanskje også er rød der nede. Men siden jeg ellers ikke er så rød, så tror de vel at jeg er mørk. Og da er det akuratt som de er blitt skuffet/synes det er ekkelt når de drar av trusa..

Annonse

Siden dere jenter er så uenige om hva som er pent / ikke pent, kan dere sende meg noen bilder med og uten, og jeg skal bedømme hvem som bør gå for hva.

Shavekontrollø[email protected]

Ser ut til at du må dele jobben som kontrollør med mrxx. Hva sier du til det?

;)

Send til meg, dere - så skal jeg fortelle dere at dere er fine uansett sveis :-)

"........................................."

Aha, så du kjører safe, du altså? ;)

Vel - dette kan bli ganske så interessant. Tre mannfolk som vil ha bilde for bedømming, hehe *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...