Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå må du ikke trekke deg. ;)

Jeg har akkurat redigert et bilde med øyne nå som jeg tenkte å sende.

Hvis du sender meg en mail som avtalt ;)

Mrxx bruker jo dessverre å stikke på trening hver gang det blir litt spennende...

Hold oss informert, da, så vi får vite om du får sett øynene :)

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Mrxx bruker jo dessverre å stikke på trening hver gang det blir litt spennende...

"Mrxx bruker jo dessverre å stikke på trening hver gang det blir litt spennende..."

Ja, det ser sånn ut..*sukk*

Tenk om det egentlig er en jeg kjenner, da. Kanskje derfor han ikke vil sende noe når det kommer til stykket. En på jobb f eks...hm... :)

"Hold oss informert, da, så vi får vite om du får sett øynene :) "

Det skal jeg gjøre, helt klart. :)

Gjest zeinfeld

Samme hva de skriver, jeg går ikke tilbake til ubarbert jeg, ihvertfall. :)

Syns fortsatt det er mye bedre uten hår, og det er ihvertfall alt annet enn tørt. Ikke har jeg fått hudproblemer, og jeg kan heller ikke klage på manglende eller færre orgasmer.

Slikking og full bush er heller ikke så kul kombinasjon.

;-p

"Slikking og full bush er heller ikke så kul kombinasjon", skriver du.

Det virker på meg som ingen forholder seg til en MELLOMTING. Verden er jo ikke slik at det enten er full bush eller helt glattbarbert. De aller fleste ligger et sted midt i mellom.

Det virker på meg som ingen forholder seg til en MELLOMTING. Verden er jo ikke slik at det enten er full bush eller helt glattbarbert. De aller fleste ligger et sted midt i mellom.

Men jeg syns det er best når det er glatt. For begge parter.

fuji1365380447

He-he...

Ja han er søt sånn - slipper unna når han har malt seg opp i et hjørne, og så får han frem hvor mye han trener...

*smiler lurt*

"Mrxx bruker jo dessverre å stikke på trening hver gang det blir litt spennende..."

Ja, det ser sånn ut..*sukk*

Tenk om det egentlig er en jeg kjenner, da. Kanskje derfor han ikke vil sende noe når det kommer til stykket. En på jobb f eks...hm... :)

"Hold oss informert, da, så vi får vite om du får sett øynene :) "

Det skal jeg gjøre, helt klart. :)

Flott at du holder oss informert :)

"Tenk om det egentlig er en jeg kjenner, da. Kanskje derfor han ikke vil sende noe når det kommer til stykket. En på jobb f eks...hm... :)"

Etter å ha lest den 'Har du blitt gjenkjent på DOL'-tråden kan jo noen og enhver bli skvetten ;)

Annonse

Flott at du holder oss informert :)

"Tenk om det egentlig er en jeg kjenner, da. Kanskje derfor han ikke vil sende noe når det kommer til stykket. En på jobb f eks...hm... :)"

Etter å ha lest den 'Har du blitt gjenkjent på DOL'-tråden kan jo noen og enhver bli skvetten ;)

Ja...så at noen skrev at de av og til jobben sammen med en doler...

*paranoid*

Men - det er sikkert ikke meg. For jeg jobber ikke bare av og til sammen med noen, det er de samme som er der.

*titter meg dog _litt_ nervøst over skulderen*

;)

hare1365380455

*paranoid*

Men - det er sikkert ikke meg. For jeg jobber ikke bare av og til sammen med noen, det er de samme som er der.

;)

Jeg tror kanskje at jeg vet hvem du er.... Hahahaha!;)

*paranoid*

;)

Jeg følte meg engang veldig truffet da en her inne sa at hun hadde kjent igjen noen på jobben til mannen, like etter at jeg hadde bedt om råd i en litt spesiell situasjon...

Arbeidsplassen min er rimelig mannsdominert.

Annonse

De aller fleste tilhører ikke en mellomting, men er fullstendig shavet under venusberget - hvor de muligens har en veltrimmet trekant eller hårstrek.

Dette har jeg forsket på i mer enn 10 år, og konklusjonen er soleklar.

Tror jeg bare har vært borti 3 eller 4 kvinner totalt som ikke hadde anstendighet nok til å være shavet der de bør være shavet.

Jeg følte meg engang veldig truffet da en her inne sa at hun hadde kjent igjen noen på jobben til mannen, like etter at jeg hadde bedt om råd i en litt spesiell situasjon...

Arbeidsplassen min er rimelig mannsdominert.

"Arbeidsplassen min er rimelig mannsdominert."

Det er min også...og jeg tror det ville vært litt rart å gå på jobb og vite at jeg hadde "snakket" på dol med en av de som jobber der.

Nesten så jeg drister meg til å rødme litt..men bare litt ;-p

De aller fleste tilhører ikke en mellomting, men er fullstendig shavet under venusberget - hvor de muligens har en veltrimmet trekant eller hårstrek.

Dette har jeg forsket på i mer enn 10 år, og konklusjonen er soleklar.

Tror jeg bare har vært borti 3 eller 4 kvinner totalt som ikke hadde anstendighet nok til å være shavet der de bør være shavet.

Vi andre mener nok at en mellomting er glatte lepper og dusk på venusberget. :o)

Vi andre mener nok at en mellomting er glatte lepper og dusk på venusberget. :o)

Ah, i så fall fall misforsto jeg. Jeg så for meg 2 centimetershår i stedet for 4 centimeters hår.

Så lenge det er glatt rundt og dusken er velfristert regner jeg det som bankers. :)

Jeg er en mellomting, har en liten stripe over, men den er velfrisert...

Ah, i så fall fall misforsto jeg. Jeg så for meg 2 centimetershår i stedet for 4 centimeters hår.

Så lenge det er glatt rundt og dusken er velfristert regner jeg det som bankers. :)

" Jeg så for meg 2 centimetershår i stedet for 4 centimeters hår."

Det gjorde jeg også. Mellomting mellom glatt og full bush tenker jeg som at mesteparten av håret er der, men er stusset noe.

Ellers ville man vel kalle det glattbarbert med en liten dusk eller stripe?

hm..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...