Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

" Jeg så for meg 2 centimetershår i stedet for 4 centimeters hår."

Det gjorde jeg også. Mellomting mellom glatt og full bush tenker jeg som at mesteparten av håret er der, men er stusset noe.

Ellers ville man vel kalle det glattbarbert med en liten dusk eller stripe?

hm..

Ja, det var sånn jeg også tenkte.

"Velfrisert" forbinder jeg meg stusset.

Og det er ikke nok.

Greit nok med 3-, 4-, og 5-dagers stubber, men det er ikke greit å bare kappe hue av Bush.

Ja, det var sånn jeg også tenkte.

"Velfrisert" forbinder jeg meg stusset.

Og det er ikke nok.

Greit nok med 3-, 4-, og 5-dagers stubber, men det er ikke greit å bare kappe hue av Bush.

" men det er ikke greit å bare kappe hue av Bush. "

*LOL*

"Arbeidsplassen min er rimelig mannsdominert."

Det er min også...og jeg tror det ville vært litt rart å gå på jobb og vite at jeg hadde "snakket" på dol med en av de som jobber der.

Nesten så jeg drister meg til å rødme litt..men bare litt ;-p

Oups, du skal se at vi har samme arbeidsplass - neida, du bor vel i Stavanger-området (?) og jeg på Østlandet :)

Ser ut til at det er ulik oppfatning av begrepet "mellomting".

Kanskje dette bør forskes mer på?

;)

med mellomting mener jeg at alt er glatt utenom en liten stripe på venusberget, men det er ikke krøller, den er kortklipt og velfrisert. Hehe....kankskje noen burde forske på det ja :o)

Annonse

Oups, du skal se at vi har samme arbeidsplass - neida, du bor vel i Stavanger-området (?) og jeg på Østlandet :)

Joda, jeg bor i stavangerområdet, ja. :)

Mrxx sier han bor på østlandet, men jeg vet jo ikke om det stemmer...så egentlig kan jeg aldri vite. Kanskje jeg til og med snakket med ham idag. *iik*

;-D

Joda, jeg bor i stavangerområdet, ja. :)

Mrxx sier han bor på østlandet, men jeg vet jo ikke om det stemmer...så egentlig kan jeg aldri vite. Kanskje jeg til og med snakket med ham idag. *iik*

;-D

Hva, sier han at han bor på Østlandet? Det har jeg ikke fått med meg! Kanskje det var han som løp på tredemølle ved siden av på treningsstudiet i dag?

Uff, nå ble jeg også betenkt!

Nå må vi forlange en oppklaring fra mrxx i morgen, om han da ikke hjemsøker drømmene våre i natt ;)

Det må vi gjøre! Helt klart :-D

Selv om vi har bestilt abonnement på de berømte søvnorgasmene, så kommer vel ikke oppklaring av bosted inn under dette abonnementet, vil jeg tro ;)

Det må vi gjøre! Helt klart :-D

Selv om vi har bestilt abonnement på de berømte søvnorgasmene, så kommer vel ikke oppklaring av bosted inn under dette abonnementet, vil jeg tro ;)

Vet du, det ble nok en feilleveranse her. Jeg fikk ikke søvnorgasme, men nabokona så veldig salig ut i et par dager.

Så jeg må ta det opp sammen med bostedsoppklaringen. Leveransen er ikke fullført før jeg er heelt tilfreds!

Gjest zeinfeld

De aller fleste tilhører ikke en mellomting, men er fullstendig shavet under venusberget - hvor de muligens har en veltrimmet trekant eller hårstrek.

Dette har jeg forsket på i mer enn 10 år, og konklusjonen er soleklar.

Tror jeg bare har vært borti 3 eller 4 kvinner totalt som ikke hadde anstendighet nok til å være shavet der de bør være shavet.

Som mann, så skammer jeg meg nesten over at det finnes menn med slike holdninger som deg.

Skjønt...å putte deg i gruppen MENN er vel en grov overdrivelse...

Syns Cecilie Kjensli fra Cupido hadde noen veldig bra poenger i dagens VG.

Annonse

Vet du, det ble nok en feilleveranse her. Jeg fikk ikke søvnorgasme, men nabokona så veldig salig ut i et par dager.

Så jeg må ta det opp sammen med bostedsoppklaringen. Leveransen er ikke fullført før jeg er heelt tilfreds!

Skjønner at du har en liten høne å plukke med mrxx.

;-p

Jeg synes det er morsomt at enkelte fagfolk forteller alt dette, og så har man kvinner som har vært glattbarberte nesten hele livet og aldri hatt problemer. Hvis de i tillegg påstår at det føles bedre etc., så er det åpenbart helt hjernevaskede :-)

"............................................"

"Slikking og full bush er heller ikke så kul kombinasjon", skriver du.

Det virker på meg som ingen forholder seg til en MELLOMTING. Verden er jo ikke slik at det enten er full bush eller helt glattbarbert. De aller fleste ligger et sted midt i mellom.

"Det virker på meg som ingen forholder seg til en MELLOMTING"

Nemlig!

"..........................................."

Som mann, så skammer jeg meg nesten over at det finnes menn med slike holdninger som deg.

Skjønt...å putte deg i gruppen MENN er vel en grov overdrivelse...

Syns Cecilie Kjensli fra Cupido hadde noen veldig bra poenger i dagens VG.

Jeg skammer meg over folk som tar alt slikt bokstavelig...uansett kjønn.

"............................................."

Ja fysj....hadde aldri ventet at han skulle gidde å stikke tungen inn i en "busk".

Det er faktisk ikke ekkelt å slikke en hårete mus. Hva er ekkelt med hår? - det skjønner jeg ikke. Jeg _foretrekker_ hårløst, men det er da jaggu ei mus selv om det er hår der. Det er følelsen, smaken og duften som er poenget, og det endrer seg ikke merkbart med eller uten hår.

"............................................"

*Latterkrampe* Da er det like greit at jeg er barbert skjønner jeg... ;o)

For orgasmeproblemer eller problemer med "tørke" nedentil har jeg så definitivt ikke! Hvis jeg slutter å barbere meg og lar håret vokse kommer jeg vel til å gå rundt i en evig væskepøl og ha konstant orgasme... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...