Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var ikke mange jenter på ungdomsskolen som barberte musa, nei. Det begynte å bli vanligere når jeg nærmet meg 20, hvis jeg ikke tar helt feil. Og jeg har vokst opp i og rundt Oslo, så jeg representerer ikke en sær bygd i Ytre Gokk.

"........................................"

Jeg barberte meg heller ikke da jeg gikk på ungdomsskolen, beynte vel først i begynnelsen av 20-årene. Tror det er mer vanlig blant unge jenter i dag.

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg barberte meg heller ikke da jeg gikk på ungdomsskolen, beynte vel først i begynnelsen av 20-årene. Tror det er mer vanlig blant unge jenter i dag.

Det var jo det jeg ville frem til, da. :-)

Og dermed så synes jeg det ville vært litt rart om jeg, etter at de fleste kvinnfolkene begynte å barbere seg, plutselig skulle mene at det jeg nøt i tenårene nå var blitt ekkelt.

"..........................................."

Siden dere jenter er så uenige om hva som er pent / ikke pent, kan dere sende meg noen bilder med og uten, og jeg skal bedømme hvem som bør gå for hva.

Shavekontrollø[email protected]

jeg vet allerede svaret på den bedømmelsen så da overlater jeg til andre og sende foto! *knis*!!

Annonse

Gjest trysling

Jeg synes det er morsomt at enkelte fagfolk forteller alt dette, og så har man kvinner som har vært glattbarberte nesten hele livet og aldri hatt problemer. Hvis de i tillegg påstår at det føles bedre etc., så er det åpenbart helt hjernevaskede :-)

"............................................"

Jeg syns ikke at vi uten videre skal avfeie både hudeksperter og eksperter på underlivshelse med slike flåsete kommentarer.

Jeg syns ikke at vi uten videre skal avfeie både hudeksperter og eksperter på underlivshelse med slike flåsete kommentarer.

Heh-heh...du er ikke så altfor smart, er du? Det jeg gjorde var jo å indirekte kommentere idiotiet i å avfeie folks egne erfaringer. Jeg har da aldri avvist hudlegenes uttalelser? Men hvis en person har barbert seg nedentil hele livet, uten å oppleve problemer med det, så blir det jo litt dumt å skulle fortelle vedkommende at h*n har problemer med det fordi en lege sier det?

Gjest trysling

Heh-heh...du er ikke så altfor smart, er du? Det jeg gjorde var jo å indirekte kommentere idiotiet i å avfeie folks egne erfaringer. Jeg har da aldri avvist hudlegenes uttalelser? Men hvis en person har barbert seg nedentil hele livet, uten å oppleve problemer med det, så blir det jo litt dumt å skulle fortelle vedkommende at h*n har problemer med det fordi en lege sier det?

Du fortsetter i det flåsete sporet, ser jeg?

Du fortsetter i det flåsete sporet, ser jeg?

Det er vel ingen andre enn deg som har vært flåsete her? Her svarer du med påstander om at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt, og når jeg forklarer dette i klartekst for deg så bare gjentar du deg selv? Ser du virkelig ikke dette?

Hvis du har noen argumenter for noe som helst, så kom gjerne med dem. Ellers kaster du bare bort din egen og andres tid med tullet ditt.

".........................................."

Annonse

Fjolleri kaller jeg slike innlegg. "Jeg opplevde det og det, så derfor er det en regel som sier at slik er det - for alle."

"............................................"

Gjest trysling

Det er vel ingen andre enn deg som har vært flåsete her? Her svarer du med påstander om at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt, og når jeg forklarer dette i klartekst for deg så bare gjentar du deg selv? Ser du virkelig ikke dette?

Hvis du har noen argumenter for noe som helst, så kom gjerne med dem. Ellers kaster du bare bort din egen og andres tid med tullet ditt.

".........................................."

Vi har visst to vidt forskjellige oppfatninger av begrepet "flåsete".

Vi har visst to vidt forskjellige oppfatninger av begrepet "flåsete".

Javisst. Og saklighet har vi definitivt forskjellige oppfantinger av. Jeg registrerer at du nekter å engang forsøke å diskutere annet enn person her. Deg om det :-)

Gjest trysling

Javisst. Og saklighet har vi definitivt forskjellige oppfantinger av. Jeg registrerer at du nekter å engang forsøke å diskutere annet enn person her. Deg om det :-)

Det er du som trekker fokuset vekk fra saken og over på din egen person, med å prestere slike ekle og irrelevante uttalelser:

"du er ikke så altfor smart, er du?"

Lær deg alminnelig folkeskikk hvis du skal delta i debatter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...