Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Hehe...er en luring jeg skjønner du:-)

Men jeg trener ikke så mye da.

Syntes bare at det er koselig å se på flørtingen din her inne ;-)

Hver gang det blir litt hett, så trekker du deg strategisk unnå på trening, som den trofaste ektemann du egentlig er.

Bra det! Kos deg du!

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Det er du som trekker fokuset vekk fra saken og over på din egen person, med å prestere slike ekle og irrelevante uttalelser:

"du er ikke så altfor smart, er du?"

Lær deg alminnelig folkeskikk hvis du skal delta i debatter.

Tullprat. Det er et helt relevant svar når du presterer å kalle en beskrivelse av fakta for en "flåsete uttalelse", og i tillegg dikter opp ting du anklager meg for å si. Da gir du ikke inntrykk av å være så altfor smart. I det øyeblikket du kommer med personlig angrep på en helt saklig uttalelse, så får du null "folkeskikk" tilbake.

Du kan fortsette å gjenta tullet ditt i det uendelige, men det endrer ikke saken.

"............................................"

Gjest nøytral her

Heh-heh...du er ikke så altfor smart, er du? Det jeg gjorde var jo å indirekte kommentere idiotiet i å avfeie folks egne erfaringer. Jeg har da aldri avvist hudlegenes uttalelser? Men hvis en person har barbert seg nedentil hele livet, uten å oppleve problemer med det, så blir det jo litt dumt å skulle fortelle vedkommende at h*n har problemer med det fordi en lege sier det?

"..........................................."

Prøve å holde deg unna dine sevanlige personangrep vel? Er det virkelig nødvendig hver gang? Du fremstår ikke i noe godt lys på den måten...

Ekspertene sier da ikke at alle har problemer, men at man kan få det. Så enkelt er det

Gjest nøytral her

Og din oppfatning er nok ikke heller i overensstemmelse med min....

Hvis noen opptrer flåsete her, så må det være deg - ut i fra min definisjon av begrepet.

Er du Prozaks tvilling eller? Eller bare samme person?

Ser ikke du hvor latterlig det er av prozak å alltid svare, er du dum eller. Istedenfor å faktisk si noe vettugt?

Høne å plukke med meg?

Var det ikke jeg som skulle plukke på høna da, når dere sov?....hehe...

Du gikk til gal høne, skjønner du!

Når det blir min tur neste gang, så må du gå til huset ved siden av! Snakk om uflaks at nobokona også hadde lagt nøkkel under matta :(

Er du Prozaks tvilling eller? Eller bare samme person?

Ser ikke du hvor latterlig det er av prozak å alltid svare, er du dum eller. Istedenfor å faktisk si noe vettugt?

Prozak og jeg kan være svært så uenige i saker her vi, så noen tvillinger er vi nok ikke:-)

Men i denne deltråden så finner jeg trysling som den desidert mest flåsete og usakelige....

Annonse

Du gikk til gal høne, skjønner du!

Når det blir min tur neste gang, så må du gå til huset ved siden av! Snakk om uflaks at nobokona også hadde lagt nøkkel under matta :(

Hun er tydeligvis på dol hun også da, og smugleser? Siden hun visste hvor nøkkelen skulle legges?

Gjest nøytral her

Prozak og jeg kan være svært så uenige i saker her vi, så noen tvillinger er vi nok ikke:-)

Men i denne deltråden så finner jeg trysling som den desidert mest flåsete og usakelige....

Det sier jo litt om deg. Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si.

Hvis ikke debatten har vart lengre, så jeg ikke har fått med alt.

Annonse

Syntes bare at det er koselig å se på flørtingen din her inne ;-)

Hver gang det blir litt hett, så trekker du deg strategisk unnå på trening, som den trofaste ektemann du egentlig er.

Bra det! Kos deg du!

Ja ikke sant?

Men nå er det jentene som flørter da:-)

fuji1365380447

Ja ikke sant?

Men nå er det jentene som flørter da:-)

Ja, det er virkelig yr steming her inne om dagen!

Du behøver jo nesten ikke bidra en gang - de går jo helt i selvssving.

Og så virker det jo som om du er en kjernekar, da.

(se det - nå var jeg i sving også... ;-)

Ja, det er virkelig yr steming her inne om dagen!

Du behøver jo nesten ikke bidra en gang - de går jo helt i selvssving.

Og så virker det jo som om du er en kjernekar, da.

(se det - nå var jeg i sving også... ;-)

Det er ikke så lett å la være å flørte når mrxx er i nærheten, som du nettopp erfarte *Ler av og til fuji*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...